Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.
W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Paweł Światczyński – CEO i współzałożyciel, Marcin Wawrzeń – dyrektor Festiwalu oraz Maciej Żakowski – współzałożyciel RestaurantWeek®,
- Dagmara Kalicka-Norelli, współwłaściciela MUSA Bar,
- Michał Krajewski, general manager Beef & Pepper,
- Orest Zahrodskyy, menedżer ds. rozwoju sieci Lviv Croissants w Europie,
- Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts (Popeyes, Burger King).
Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Jak wspólne jedzenie buduje zespół i odporność psychiczną – Renata Marcinowska – Head of Culture & Happiness Restaurant Club;
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Skandynawska dusza, warszawskie tętno czyli kilka słów o koncepcie MUND;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE –Zrównoważony design wnętrz czyli jak łączyć ekologię z estetyką – Patrycja Stasiak, architekt Pracownia Lis;
- SZEF KUCHNI – Desery z wyobraźnią we współpracy z Janice Wong – Grzegorz Walicki, szef zespołu cukierników Hotelu Bristol;
- SZEF KUCHNI – Jak tworzyć kartę menu?– Paweł Suchenek szef kuchni Nova Wola;
- SZEF KUCHNI – Śniadanie nie tylko o poranku – Stolica Cafe, Zaczyn, Oldskulowa Cafe;
- SZEF KUCHNI – Pokochaliśmy śniadaniową kulturę! – Marcin Wajda, dyrektor komunikacji i marketingu Winterhalter Polska;
- BARMAN – Koktajle niskoalkoholowe, bezalkoholowe i bezcukrowe – Marcin Bonikowski, brand ambasador SCM (Monin & Vitamix).
Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.
Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku SPA & Wellness, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083
[email protected]
Milena Kaszuba-Janus
redaktorka naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
[email protected]
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.