Nowości Gastronomiczne marzec-kwiecień 2025

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Paweł Światczyński – CEO i współzałożyciel, Marcin Wawrzeń – dyrektor Festiwalu oraz Maciej Żakowski – współzałożyciel RestaurantWeek®,
  • Dagmara Kalicka-Norelli, współwłaściciela MUSA Bar,
  • Michał Krajewski, general manager Beef & Pepper,
  • Orest Zahrodskyy, menedżer ds. rozwoju sieci Lviv Croissants w Europie,
  • Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts (Popeyes, Burger King).

Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Jak wspólne jedzenie buduje zespół i odporność psychiczną – Renata Marcinowska – Head of Culture & Happiness Restaurant Club;
  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Skandynawska dusza, warszawskie tętno czyli kilka słów o koncepcie MUND;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE –Zrównoważony design wnętrz czyli jak łączyć ekologię z estetyką – Patrycja Stasiak, architekt Pracownia Lis;
  • SZEF KUCHNI – Desery z wyobraźnią we współpracy z Janice Wong – Grzegorz Walicki, szef zespołu cukierników Hotelu Bristol;
  • SZEF KUCHNI – Jak tworzyć kartę menu?– Paweł Suchenek szef kuchni Nova Wola;
  • SZEF KUCHNI – Śniadanie nie tylko o poranku – Stolica Cafe, Zaczyn, Oldskulowa Cafe;
  • SZEF KUCHNI – Pokochaliśmy śniadaniową kulturę! – Marcin Wajda, dyrektor komunikacji i marketingu Winterhalter Polska;
  • BARMAN – Koktajle niskoalkoholowe, bezalkoholowe i bezcukrowe – Marcin Bonikowski, brand ambasador SCM (Monin & Vitamix).

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku SPA & Wellness, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083
[email protected]

Milena Kaszuba-Janus
redaktorka naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
[email protected]

NEWSLETTER-HORECANET-ZAPISZ-SIE

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.