B&B Hotels kontynuuje ekspansję i prace nad witryną internetową

Udostępnij artykuł
Pomimo trwającego kryzysu wywołanego pandemią COVID-19, który szczególnie dotyka rynek hotelarski, B&B Hotels kontynuuje swój rozwój, zapowiadając otwarcie na początku 2021 roku kilku hoteli we Francji i innych częściach Europy – w tym w Polsce. Jednocześnie Grupa rozwija globalną platformę internetową, która daje możliwość rezerwacji pokoi w 500 obiektach.

W rejonie paryskim, we Francji sieć otworzyła ostatnio trzy nowe hotele – w Paris Porte de Bagnolet, Paris Meudon Vélizy i Saint-Denis Porte de Paris – a w najbliższej przyszłości planuje otwarcie obiektów na zasadzie franczyzy w Poitiers, Cambrai i Ouistreham.

Do końca 2020 roku zapowiadane są otwarcia dwóch hoteli we Włoszech (w Cortina i Bolzano). Na przełomie 2020 i 2021 roku sieć planuje udostępnić gościom 600 pokoi w Niemczech (sześć hoteli) oraz 200 pokoi w Austrii (dwa hotele).

W Polsce w 2021 roku rozpocznie działalność oferujący 130 pokoi B&B Lublin Centrum, który dołączy do ośmiu już istniejących w tym kraju hoteli sieci. W Belgii otwarty zostanie hotel Ghent (114 pokoi, styczeń 2021), natomiast w Brazylii planowane są dwa nowe hotele – w Rio de Janeiro i Sao Paulo (Presidente Prudente). W Szwajcarii podróżni otrzymają wkrótce do dyspozycji 327 nowych pokoi (3 hotele), podczas gdy na Węgrzech B&B Hotels otworzy swój pierwszy hotel z 214 pokojami, zlokalizowany w Budapeszcie. Kolejnym krajem jest Hiszpania, gdzie pierwszych gości już niedługo powitają cztery nowe obiekty zlokalizowane w różnych miastach (m.in. w Maladze i Murcji). W Portugalii, gdzie B&B Hotels posiada cztery hotele, po niedawnym otwarciu w Lizbonie, Grupa planuje oddać do użytku pierwszy pod swoją marką hotel w Porto

W tych szczególnych okolicznościach Grupa B&B Hotels zdecydowała się kontynuować swój rozwój. Zbliżające się otwarcia we Francji i w Europie są dowodem na to, że zamierzamy odgrywać kluczową rolę na europejskim rynku hotelarskim. Chcemy kontynuować nasz rozwój, aby umożliwić naszym klientom podróżowanie po całym świecie, jednocześnie zapewniając, że w naszych obiektach będą czuli się jak u siebie w domu, do czego już przywykli. Jesteśmy na nowej wznoszącej fali – do 2021 roku zrealizujemy jeszcze wiele wspaniałych projektów wyjaśnia Fabrice Collet, dyrektor generalny B&B Hotels.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Równolegle z rozwojem geograficznym B&B Hotels realizuje swoją strategię cyfrową, stopniowo skupiając wszystkie swoje obiekty w ramach jednej platformy sprzedażowej online. Po dodaniu do oferty dostępnej w Internecie obiektów znajdujących się we Francji, Hiszpanii, Włoszech i Niemczech, strona www.hotelbb.com umożliwia teraz klientom także rezerwację pobytów w Belgii (dwa hotele), Szwajcarii (cztery hotele) i Polsce (osiem hoteli).

Oznacza to, że w serwisie marki dostępnych jest obecnie prawie 520 hoteli – w najlepszej cenie i bez pośredników.

Kolejnym krokiem jest powiązanie tych obiektów z programem lojalnościowym CLUB i zaoferowanie gościom możliwości bezdotykowego meldowania się, jak ma to już miejsce we Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii.

Ambicje rozwoju są współmierne do energii, którą poświęcają wszystkie zespoły działające w ramach Grupy – zarówno pracownicy, jak i dyrektorzy hoteli, aby poradzić sobie z bezprecedensową sytuacją, której doświadczamy.

Warto dodać, że grupa B&B Hotels cieszy się obecnie dobrą widocznością w mediach m.in. dzięki wyścigowi Tour de France, podczas którego zespół B&B Hotels – Vital Concept w pierwszych 18 etapach, aż 11 razy finiszował, plasując się w najlepszej 10-tce!

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.09.2020
Aktualizacja: 30.09.2020