B&B Hotels planuje dalszy rozwój w Polsce

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] B&B Hotels to trzecia co do wielkości sieć we Francji. Grupa rozwija się dynamicznie również w Polsce, gdzie działała już 10 hoteli. M.in. o aktualnej strategii, planach, rynku i ekologii rozmawialiśmy z czterema Paniami tworzącymi dział rozwoju sieci w naszym kraju.

B&B Hotels

Jak aktualnie prezentuje się strategia B&B Hotels? Na jakie działania głównie sieć się nastawia? Na jakim etapie jest realizacja strategii cyfrowej?

Magdalena Fałczyńska, Product and Marketing Manager: Widzimy nasz produkt jako Smart Hospitality dla podróżujących. Do realizacji tej wizji sformułowaliśmy strategię i określiliśmy cele. Dążeniem B&B Hotels w Polsce jest dostarczenie gościom produktu i usług na najwyższym poziomie w swojej kategorii. W najlepszych lokalizacjach oraz atrakcyjnych cenach. Planujemy stworzyć sieć hoteli na terenie całej Polski z dobrej jakości wyposażeniem, miłą i profesjonalną obsługą. Dostrzegamy także potrzebę wdrażania i rozwijania nowych rozwiązań cyfrowych.

Od 2020 roku polskie hotele B&B zostały zintegrowane z pozostałymi hotelami sieci w ramach wspólnej strony internetowej: www.hotelbb.com. Dzięki temu, podróżni w jednym miejscu mają możliwość zarezerwowania każdego hotelu B&B w Europie i w Brazylii.

Nasza strona jest stale rozwijana i rozbudowywana przez zespół specjalistów. Ponadto, planujemy wprowadzić do polskich hoteli B&B check-in online, self check-in oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań, które już funkcjonują w hotelach B&B w innych krajach.

Czy i w jaki sposób pandemia i wojna w Ukrainie wpłynęła na plany rozwoju sieci?

Laura Kunicka, Senior Development Project Manager: Oba te wydarzenia mocno wpłynęły na sytuację naszej sieci. Podobnie jak na cały rynek hotelowy. Musieliśmy oczywiście dostosować plany, ale obecna sytuacja nie powinna zmniejszyć naszej aktywności, wręcz przeciwnie – może nawet przyspieszyć nasz rozwój. W segmencie ekonomicznym obserwujemy duże zapotrzebowanie na dobre hotele zarządzane przez doświadczonych operatorów. Skupiamy się na przyjmowaniu do naszej sieci działających hoteli, jak i na adaptacji budynków (np. biurowych) na cele hotelowe – na podstawie długoterminowej umowy najmu. W niepewnych czasach nasze umowy najmu są postrzegane jako solidne aktywo, zwiększające wartość nieruchomości.

Plany rozwoju

Jakie lokalizacje w Polsce są w obszarze największych zainteresowań sieci? Jakie regiony i miasta?

Małgorzata Łagodzińska, Development Project Manager: Do każdej lokalizacji podchodzimy indywidualnie i jeśli pojawienie się obiektu naszej sieci w danym miejscu jest uzasadnione biznesowo oraz turystycznie, jesteśmy gotowi wziąć je pod uwagę.

Oczywiście częściej przyglądamy się dużym i średnim miastom, ale analizujemy również mniejsze miejscowości i sprawdzamy ich potencjał dla hotelu działającego w ramach naszej sieci. Znaczenie ma dla nas wiele czynników, takich jak m.in. wielkość rynku turystycznego i możliwość jego rozwoju, aktywność gospodarcza regionu, jego atrakcyjność turystyczna oraz biznesowa czy dostępne połączenia lotniczce, kolejowe, drogowe.

Jaki jest plan otwarć na ten rok i najbliższe lata?

Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Development Director: 16 maja – otworzyliśmy hotel B&B Lublin Centrum ze 130 pokojami, a także – 6 czerwca – B&B Poznań Old Town, który w swojej ofercie ma 156 pokoi.

W najbliższym czasie liczymy…Pełną treść publikujemy w najnowszym wydaniu Świata Hoteli. Kliknij, aby dokończyć lekturę.

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 20.07.2022
Aktualizacja: 20.07.2022