Będzie drugi hotel marki Traffic

Udostępnij artykuł
Poznański hotel pod szyldem Traffic działa od 2012 r. Teraz marka pojawi się w kolejnym mieście. Po kilkunastomiesięcznym remoncie generalnym kamienicy przy ul. Świdnickiej 28 w stolicy Dolnego Śląska, w pierwszym kwartale przyszłego roku zostanie otwarty dwugwiazdkowy Hotel Traffic Wrocław.

Obiekt należący do krakowskiej spółki Smart Hotels & Hostels oferuje nową jakość dla gości szukających komfortowego noclegu w przystępnej cenie, w samym centrum miasta. W ofercie pojawią się pokoje jedno-, dwu- i trzyosobowe o standardzie klasycznym oraz – dla bardziej wymagających gości – deluxe. Wszystkie posiadać będą szerokie i wygodne łóżka, w pełni wyposażone prywatne łazienki, telewizor z płaskim ekranem, część biurową oraz darmowy dostęp do bezprzewodowego internetu. Ponadto pokoje o wyższym standardzie zostaną wyposażone w klimatyzację, minibar oraz sejf. Codziennie rano w hotelu serwowane będą obfite śniadania. Turyści będą mogli skorzystać również z baru i przechowalni bagażu. W obiekcie przewidziana jest również sala konferencyjna przeznaczona dla około 28-osobowych grup.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Kamienica, w której będzie mieścił się hotel Traffic usytuowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie Opery Wrocławskiej, 400m od Ratusza, niecały kilometr od Dworca Głównego PKP. Ma być alternatywą dla drogich, luksusowych hoteli zachowując wysoki standard usług w przystępnej cenie.

Hotel Traffic Wrocław oraz Hotel Traffic Poznań to nie jedyne obiekty należące do grupy Smart Hotels & Hostels. Na początku 2018r. po generalnym remoncie, w stolicy austriackich Alp- Innsbrucku ruszył hostel Marmota. W portfolio spółki można zaleźć również inne obiekty m. in. Hostel Premium w Krakowie, hostel Tamka w Warszawie, czy hostel Patio w Bratysławie.

 

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.12.2018
Aktualizacja: 06.12.2018