Bezpieczeństwo w Hotelach Nosalowy. Tomasz Bursztynowicz o rozwiązaniach

Udostępnij artykuł
W Hotelach Nosalowy, w nowej rzeczywistości dbamy o bezpieczeństwo szczególnie, by zapewnić komfortowy wypoczynek zgodny z nowymi zasadami zawartymi w specjalnie stworzonym Pakiecie Bezpieczeństwa – mówi w specjalnym komentarzu dla Świata Hoteli Tomasz Bursztynowicz, dyrektor Nosalowy Park Hotel & Spa.

Do koordynacji i bieżącego nadzoru nad realizacją działań powołaliśmy stanowisko koordynatora ds. bezpieczeństwa sanitarnego, który odpowiada za bezpieczeństwo osobiste pracowników i gości. Budowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwo, a także higienę to nasza długofalowa polityka.
Mając na uwadze jakość powietrza, wody oraz sterylność powierzchni wdrożyliśmy szereg rozwiązań technologicznych dla bezpieczeństwa i komfortu gości. Dezynfekujemy ciepłą wodę użytkową, a nowe procedury obejmują czyszczenie, a także dezynfekcję systemów wentylacji i klimatyzacji. Stosujemy bezpieczną dezynfekcję pokoi oraz powierzchni wspólnych zimną mgłą za pomocą elektrycznego zamgławiacza.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
  • Nowe procedury bezpieczeństwa uwzględniają szczegółowe zasady postępowania we wszystkich aspektach funkcjonowania obiektu:
  • Obowiązuje nakaz noszenia osłony nosa i ust w strefach publicznych wewnątrz i na zewnątrz obiektu dla gości hotelowych oraz personelu.
  • Teren naszych hoteli odgrodzono szlabanem, a także objęto monitoringiem; na terenie hoteli nie przebywają osoby z zewnątrz bez uzasadnionych przyczyn.
  • Całodobowa ochrona nadzoruje bezpieczeństwo Gości, weryfikuje osoby upoważnione do wjazdu na teren hoteli, wskaże Państwu również dogodne miejsce na ogrodzonym parkingu lub w garażu podziemnym.
  • Duży teren zewnętrzny oraz przestronne powierzchnie wspólne dają możliwość zachowania bezpiecznych odległości.
  • W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych znajdują się instrukcje dotyczące mycia rąk. Zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy stanowiskach do dezynfekcji także instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Na terenie naszych hoteli oddajemy do Państwa dyspozycji kilkadziesiąt bezdotykowych stanowisk dezynfekcji dłoni.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png
  • Przy recepcji znajdować się mogą maksymalnie trzy osoby przy oddzielnych stanowiskach, z zachowaniem bezpiecznej odległości.
  • Stanowiska recepcyjne przedzielone są szybą, a pracownicy wyposażeni w środki ochrony osobistej.
  • Check-in ograniczony do niezbędnego minimum.
  • Wszystkie informacje o dostępnych usługach i atrakcjach dostępne są w informatorze hotelowym znajdującym się w pokoju, przestrzeniach wspólnych, systemie telewizji hotelowej, na życzenie gości przekazujemy je również w formie elektronicznej na mail.
  • Zachęcamy gości do dokonywania rozliczeń w formie elektronicznej.
  • Check-out możliwy jest bez kontaktu z recepcją.
  • Nowe procedury sprzątania pokoi uwzględniają szczegółową, a także skuteczną dezynfekcję.
  • Serwisu sprzątający, przeprowadzamy wyłącznie na życzenie gościa.
  • Sprzęt oraz pomieszczenia dla personelu są regularnie dezynfekowane.
  • Szczególną uwagę skupiamy na codziennej, bieżącej dezynfekcji wszystkich powierzchni dotykowych.
  • Posiłki dostarczamy bezpośrednio do pokoi.
  • Nowe procedury obejmują częstsze czyszczenie i dezynfekcję systemów wentylacji i klimatyzacji, wymianę filtrów wentylacji.
  • W wentylacji zastosowaliśmy bardziej efektywne filtry o większej gramaturze.
  • Nasz system wentylacji oparty jest o wymienniki krzyżowe – powietrze jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się z wymienianym.
  • W pokojach istnieje system wentylacji jednorurowej (dopływ świeżego powietrza przez szczeliny transferowe w oknie pokoju i wywiew poprzez wentylator mechaniczny w łazience)
  • Dezynfekujemy ciepłą wodę użytkową poprzez cotygodniowy przegrzew w temp. 75 st. C oraz dwutlenkiem chloru.
  • Woda w basenie oraz wannach SPA dodatkowo dezynfekowana jest lampami UV.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.05.2021
Aktualizacja: 19.05.2021