W Hotelach Nosalowy, w nowej rzeczywistości dbamy o bezpieczeństwo szczególnie, by zapewnić komfortowy wypoczynek zgodny z nowymi zasadami zawartymi w specjalnie stworzonym Pakiecie Bezpieczeństwa – mówi w specjalnym komentarzu dla Świata Hoteli Tomasz Bursztynowicz, dyrektor Nosalowy Park Hotel & Spa.
Do koordynacji i bieżącego nadzoru nad realizacją działań powołaliśmy stanowisko koordynatora ds. bezpieczeństwa sanitarnego, który odpowiada za bezpieczeństwo osobiste pracowników i gości. Budowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwo, a także higienę to nasza długofalowa polityka.
Mając na uwadze jakość powietrza, wody oraz sterylność powierzchni wdrożyliśmy szereg rozwiązań technologicznych dla bezpieczeństwa i komfortu gości. Dezynfekujemy ciepłą wodę użytkową, a nowe procedury obejmują czyszczenie, a także dezynfekcję systemów wentylacji i klimatyzacji. Stosujemy bezpieczną dezynfekcję pokoi oraz powierzchni wspólnych zimną mgłą za pomocą elektrycznego zamgławiacza.
ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
- Nowe procedury bezpieczeństwa uwzględniają szczegółowe zasady postępowania we wszystkich aspektach funkcjonowania obiektu:
- Obowiązuje nakaz noszenia osłony nosa i ust w strefach publicznych wewnątrz i na zewnątrz obiektu dla gości hotelowych oraz personelu.
- Teren naszych hoteli odgrodzono szlabanem, a także objęto monitoringiem; na terenie hoteli nie przebywają osoby z zewnątrz bez uzasadnionych przyczyn.
- Całodobowa ochrona nadzoruje bezpieczeństwo Gości, weryfikuje osoby upoważnione do wjazdu na teren hoteli, wskaże Państwu również dogodne miejsce na ogrodzonym parkingu lub w garażu podziemnym.
- Duży teren zewnętrzny oraz przestronne powierzchnie wspólne dają możliwość zachowania bezpiecznych odległości.
- W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych znajdują się instrukcje dotyczące mycia rąk. Zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy stanowiskach do dezynfekcji także instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
- Na terenie naszych hoteli oddajemy do Państwa dyspozycji kilkadziesiąt bezdotykowych stanowisk dezynfekcji dłoni.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
- Przy recepcji znajdować się mogą maksymalnie trzy osoby przy oddzielnych stanowiskach, z zachowaniem bezpiecznej odległości.
- Stanowiska recepcyjne przedzielone są szybą, a pracownicy wyposażeni w środki ochrony osobistej.
- Check-in ograniczony do niezbędnego minimum.
- Wszystkie informacje o dostępnych usługach i atrakcjach dostępne są w informatorze hotelowym znajdującym się w pokoju, przestrzeniach wspólnych, systemie telewizji hotelowej, na życzenie gości przekazujemy je również w formie elektronicznej na mail.
- Zachęcamy gości do dokonywania rozliczeń w formie elektronicznej.
- Check-out możliwy jest bez kontaktu z recepcją.
- Nowe procedury sprzątania pokoi uwzględniają szczegółową, a także skuteczną dezynfekcję.
- Serwisu sprzątający, przeprowadzamy wyłącznie na życzenie gościa.
- Sprzęt oraz pomieszczenia dla personelu są regularnie dezynfekowane.
- Szczególną uwagę skupiamy na codziennej, bieżącej dezynfekcji wszystkich powierzchni dotykowych.
- Posiłki dostarczamy bezpośrednio do pokoi.
- Nowe procedury obejmują częstsze czyszczenie i dezynfekcję systemów wentylacji i klimatyzacji, wymianę filtrów wentylacji.
- W wentylacji zastosowaliśmy bardziej efektywne filtry o większej gramaturze.
- Nasz system wentylacji oparty jest o wymienniki krzyżowe – powietrze jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się z wymienianym.
- W pokojach istnieje system wentylacji jednorurowej (dopływ świeżego powietrza przez szczeliny transferowe w oknie pokoju i wywiew poprzez wentylator mechaniczny w łazience)
- Dezynfekujemy ciepłą wodę użytkową poprzez cotygodniowy przegrzew w temp. 75 st. C oraz dwutlenkiem chloru.
- Woda w basenie oraz wannach SPA dodatkowo dezynfekowana jest lampami UV.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.