Catalina Susan nową dyrektor generalną hotelu Sheraton Sopot

Od września br. Catalina Susan przejęła obowiązki dyrektor generalnej pięciogwiazdkowego hotelu Sheraton w Sopocie, należącego do Marriott International. Na stanowisku zastąpiła Artura Zawadzkiego, który po trwającej 25 lat karierze w sieci zamierza zrobić zawodową przerwę i poświęcić czas rodzinie oraz pasjom. Poniżej kilka słów od nowej dyrektor oraz zespołu, specjalnie dla naszej redakcji.

Catalina Susan ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Karierę w Marriott Int. rozpoczynała w dziale finansowym. Najpierw była zastępcą dyrektora finansowego w JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a później w Marriott Warsaw. W 2006 wróciła do JW Marriott w Bukareszcie, aby objąć stanowisko dyrektor finansowej. Od 2012 sprawowała to samo stanowisko w Marriott Warsaw. Ponieważ zawsze marzeniem Cataliny było zostanie dyrektorem generalnym, zaczęła się do tego przygotowywać właśnie w warszawskim hotelu, odbywając szereg szkoleń w innych działach.

W marcu 2016 roku Catalina Susan objęła po raz pierwszy stanowisko dyrektor generalnej w Courtyard by Marriott Budapest City Center. Pod jej przewodnictwem hotel osiągał znakomite wyniki, które były bardzo doceniane przez jego właścicieli. Latem 2017 roku Catalina została dyrektorem generalnym Armenia Marriott Hotel Yerevan, gdzie mimo trudnej sytuacji politycznej, a także pandemii dzielnie przewodziła swojemu zespołowi.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

We wrześniu 2021 roku nadszedł czas na Polskę i słynny sopocki Sheraton. Hotel położony jest zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży, a także sopockiego molo. Oferuje 189 pokoi w tym 11 wyjątkowych apartamentów z widokiem na Zatokę Gdańską. Na terenie hotelu znajduje się jedno z największych centrów konferencyjnych w regionie. Z 14 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 3000 mkw. Poza tym SPA, siłownia czynna przez całą dobę, a także dwie restauracje.

Jako pierwsi zadaliśmy pytania Catalinie i przedstawicielom zespołu Sheraton Sopot odnośnie najbliższych planów:
Świat Hoteli: Jakie będą Pani pierwsze działania i cele po objęciu stanowiska?

Catalina Susan: Po pierwsze będę chciała poznać mój zespół. Zależy mi na jak najlepszych relacjach z pracownikami, chciałabym ich wspierać w codziennych wyzwaniach. Jednocześnie będę starała się zdiagnozować największe wyzwania hotelu, zaplanować działania na nadchodzące miesiące. Głównymi celami w dalszej perspektywie będzie maksymalizacja przychodów, zysków oraz nieustanne podnoszenie poziomu satysfakcji gości z pobytu. Co ma dla mnie bardzo duże znaczenie.

Świat Hoteli: Jakie są Pani wrażenia po przyjeździe do Sopotu i po pierwszym spotkaniu z zespołem hotelu?

Catalina Susan: Hotel bardzo się mi spodobał, jest przepięknie położony, a Sopot ma niesamowity klimat. Zespół zrobił na mnie świetne wrażenie. Zostałam bardzo ciepło przyjęta, dzięki czemu poczułam, że moje wejście do „rodziny Sheraton Sopot” będzie łatwe i przyjemne!

Świat Hoteli: Jaki był pierwszy kontakt z Cataliną?

Katarzyna Bak, dyrektor operacyjna hotelu Sheraton Sopot: Mieliśmy niedawno okazję poznać Catalinę i zrobiła na nas bardzo pozytywne wrażenie. To kompetentna i bardzo doświadczona w biznesie hotelarskim osoba. Widać, że szybko podejmuje decyzje, jest otwarta na nowe wyzwania, jednocześnie jest bardzo ciepłą osobą. Wierzymy, że będziemy mieć w niej oparcie. Nie możemy się już doczekać współpracy!

Renata Mojsa-Ossowska, dyrektor sprzedaży Sheraton Sopot: Catalina wygląda na osobę otwartą na ludzi i nowe wyzwania, a to bardzo ważne w sprzedaży. Dlatego z optymizmem patrzę w przyszłość. Wierzę, że wspólnie będziemy radzić sobie z obecnymi wyzwaniami branży hotelarskiej oraz szukać nowych sposobów na spełnianie wciąż zmieniających się potrzeb naszych klientów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.