Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny z nominacją do MP Power Awards® 2020

Udostępnij artykuł
To wspaniałe wyróżnienie. Nominacja wśród tak fantastycznych obiektów jest dla nas nagrodą. Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny zdobył wcześniej „Powera” w 2014 roku w kategorii Event Venue. Możliwość walki o statuetkę w następnej kategorii w tak trudnych czasach jest fantastyczną wiadomością. Dla naszego zespołu i świetną promocją Szczawnicy. Cieszymy się, że to wyjątkowe, historyczne miejsce ponownie doceniło jury konkursu – powiedział Nicolas Mańkowski, CEO Pieniny Spa Resort.

To kolejne potwierdzenie, że ogromny wysiłek, jaki wkładamy w zapewnienie maksimum bezpieczeństwa uczestnikom wydarzeń organizowanym w Centrum Kongresowym Szczawnica – Dworek Gościnny i całej grupie Pieniny Spa Resort, jest właściwym kierunkiem działania. Od początku pandemii zmieniliśmy całą ofertę naszego resortu skierowaną do grup, przez cały czas analizując potrzeby rynku. Mimo ogromnych powierzchni kongresowych z doskonałym zapleczem do organizacji eventów nawet na 500 osób, wyspecjalizowaliśmy się w kameralnych spotkaniach w naszych butikowych obiektachdodaje Helena Lubomirska–Lanckorońska, wiceprezes zarządu Grupy.

Meeting Planner Power Awards® jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji, a także praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem. Wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym, a także wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.

Tegoroczne kategorie MP Power Venue przygotowano z myślą o obiektach (hotelach, centrach konferencyjnych, obiektach wielofunkcyjnych) z eventowym potencjałem. Jednak jednocześnie dostosowane do wymogów wynikających z organizacji wydarzeń w pandemii COVID-19.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> zapoznaj się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

Jury, wybierając nominacje, oceniało m.in. dopasowanie do aktualnych potrzeb rynku i odpowiedz na realia „COVID”. Przygotowanie do obsługi sprzedażowej w warunkach lockdownu. Zastosowanie rozwiązań uznawanych za standardowe, a także innowacyjnych związanych z zabezpieczeniem przed COVID-19. Politykę współpracy w kryzysie czy rozwiązania skierowane do branży spotkań w zakresie bezpieczeństwa uczestników.

Elementem konkursu, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt. Przeprowadzony przez firmę Z–Factor (partnera MP Power Awards). W ramach badania została przeprowadzona m.in. analiza procesu sprzedażowego oraz funkcjonalność strony internetowej obiektów. Poza tym ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń.

Wśród tegorocznych nominowanych w kategorii MP Power Venue – Bezpieczeństwo znalazły się: Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny, Hotel Arłamów, a także Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach.

Nominacja do nagrody MP Power Awards jest jednym z wielu efektów długoterminowej strategii rozwoju, jaką konsekwentnie realizujemy. Fakt, że Szczawnica konkuruje dziś z nowoczesnymi i popularnymi destynacjami pokazuje, że w Pieniny Spa Resort jesteśmy gotowi na najbardziej wymagające realizacje eventowe. Zapewniając uczestnikom maksimum bezpieczeństwa. Cały czas intensywnie pracujemy nad kolejnymi aktywnościami promującymi Szczawnicę i Pieniny w kraju, a także poza jego granicami – podkreśla Łukasz Adamczyk, Manager Centrum Kongresowego Szczawnica –Dworek Gościnny.

Zwycięzcę poznamy podczas finałowej Gali MP Power Awards®.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.04.2021
Aktualizacja: 14.04.2021