CEO HR Group: Prowadzimy zaawansowane rozmowy w Polsce

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] W Polsce jesteśmy obecni z marką Vienna House by Wyndham, ale widzimy miejsce również dla innych konceptów oraz naszych marek, takich jak R.evo – mówi w rozmowie z nami Ruslan Husry, CEO oraz właściciel HR Group, jednej z wiodących multibrandowych sieci hotelowych w Europie Centralnej.

Ruslan Husry - Świat Hoteli

HR Group rozwija się bardzo intensywnie i planuje dalszy rozwój m.in. poprzez nabywanie pojedynczych hoteli i całych portfeli. W jaki sposób te działania odnoszą się do polskiego rynku? Czy prowadzone są już jakieś rozmowy w naszym kraju?

W ostatnich latach HR Group odnotowała znaczny wzrost i nadal dążymy do realizacji naszego średnioterminowego celu, jakim jest osiągnięcie pozycji lidera wśród multibrandowych operatorów hotelarskich w Europie. Nasze plany obejmują oczywiście również ekspansję w Polsce. Mogę potwierdzić, że prowadzimy rozmowy, z których część jest już na całkiem zaawansowanym etapie. O szczegółach będziemy jednak mówić dopiero wtedy, gdy „atrament wyschnie”.

W jaki sposób planujecie rozwój HR Group na najbliższy czas w Europie, w tym w Polsce?

Planujemy rozwijać się poprzez zawieranie większej liczby umów najmu lub zarządzania z istniejącymi obiektami i przez poszukiwanie możliwości nabycia całych grup. Ponadto jesteśmy również zainteresowani udziałem w nowych projektach i dokonywaniem własnych inwestycji w nieruchomości hotelowe, które są zgodne z naszym portfelem. W krajach, do których wchodzimy po raz pierwszy, preferujemy transakcje platformowe i portfelowe, ale Polska do takich krajów nie należy.
Nasza spółka od ponad 15 lat z powodzeniem nabywa i prowadzi hotele i resorty wypoczynkowe. Aktualnie w naszym portfolio znajduje się ponad 175 różnych obiektów od ekonomicznych do luksusowych.

Który segment hotelowy jest obecnie najczęściej wybierany przez gości? Który ma największy potencjał w Polsce?

Odpowiedź na to pytanie jest skomplikowana. Każda destynacja ma swoje naturalne uwarunkowania i specyfikę turystyczno-biznesowa, a co za tym idzie – różne zapotrzebowanie na ofertę hotelową. Dlatego nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż w każdym miejscu inny segment będzie lepiej funkcjonował.

Z pewnością jedną z najciekawszych innowacji na rynku hotelarskim jest…Cały wywiad publikujemy w Świat Hoteli listopad-grudzień 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treści

Świat Hoteli listopad-grudzień

Źródło: Świat Hoteli

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 11.01.2024
Aktualizacja: 11.01.2024