Chopin Airport Development przekształca się w Polski Holding Hotelowy

Udostępnij artykuł
Celem PHH jest konsolidacja bazy hotelowo-turystycznej, integracja obiektów należących do Skarbu Państwa, podniesienie rentowności oraz poprawa wyników finansowych. W pierwszym etapie zostanie włączonych 20 obiektów należących do czterech spółek: AMW Hotele, Gliwicka Agencja Turystyczna, Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Turystycznych oraz Hotele Olsztyn (łącznie 1755 pokoi). – Dostaliśmy zadanie zbudowania silnej grupy hotelowej – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu PHH, podczas dzisiejszej konferencji prasowej.

– W perspektywie kilku lat Polski Holding Hotelowy będzie zarządzał kilkudziesięcioma różnorodnymi obiektami w całej Polsce, należącymi do Skarbu Państwa. Celem jest utworzenie silnego i profesjonalnego polskiego podmiotu, konkurencyjnego w branży, sprawnie zarządzającego bazą poprzez wdrażanie nowoczesnych procedur, poprawę rentowności czy dostosowanie standardu hotelu do ewentualnego wprowadzenia marki – podkreślił prezes PHH.

Mateusz Berger, dyrektor departamentu Skarbu Państwa dodał: – Polski Holding Hotelowy ma za zadanie uporządkowanie aktywów należących do SP, a także wykorzystanie potencjału i podniesienie wartości naszych obiektów.

ŚWIAT HOTELI
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Odpowiadając na pytanie naszej redakcji odnośnie kolejności modernizacji poszczególnych obiektów Gheorghe Marian Cristescu powiedział: – Patrząc na te wszystkie 20 lokalizacji, każda jest dla mnie perełką. Chcemy wydobyć możliwości tych miejsc. Na pewno w czołówce są takie hotele jak Royal w Krakowie, Belwederski czy Katowice. Cieszymy się także, że będziemy obecni w Szczecinie, gdzie mamy Hotel Kapitan.

Prezes Cristescu zdradził także, że będą prowadzone rozmowy z sieciami międzynarodowymi na temat przyłączenia do nich na zasadach franczyzy niektórych obiektów. Wspomniał także o planach stworzenia własnej marki hotelowej.

 

 

Polski Holding Hotelowy

Polski Holding Hotelowy

Opublikowany przez Chopin Airport Development Czwartek, 24 stycznia 2019

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.01.2019
Aktualizacja: 25.01.2019