Słodkie, korzenne i cynamonowe smaki, które wypełniły po brzegi nową ofertę Costa Coffee oznaczają tylko jedno – jesień nadchodzi wielkimi krokami. A jak jesień, to w menu kawiarni nie mogło zabraknąć aromatycznych kaw z Carrot Cake Latte w roli głównej i rozgrzewających napojów, idealnych na chłodniejsze dni.
Wprowadzenie nowych smaków kawy do jesiennej oferty to najbardziej wyczekiwany moment dla wielu kawoszy. W tegorocznym menu Costa Coffee królować będzie nowość w postaci Carrot Cake Latte, która przepełniona jest smakiem ciasta marchewkowego z dodatkiem bitej śmietany i posypki korzennej. Jak co roku w ofercie nie mogło zabraknąć duetu idealnego, czyli Maplenut Latte i Maplenut Frappé, czyli kawy w wersji na ciepło i na zimno, która stanowi nieodłączny element jesiennej kampanii Costa Coffee. Charakteryzuje ją połączenie słodyczy sosu klonowego i syropu orzechowego z kawą Mocha Italia. Kawa podawana jest z dodatkiem bitej śmietany i chrupiącej kolorowej, mocno jesiennej posypki. Do tegorocznej rodziny Maplenut dołączyła gorąca czekolada – Maplenut Hot Chocolate, która jest połączeniem słodyczy sosu klonowego z czekoladą.
Koniec wakacji to dla nas intensywny czas pracy nad jesienną ofertą Costa Coffee. Wiemy, jak ważne dla naszych gości jest sezonowe menu, dlatego staramy się, aby pozycje zarówno z kategorii kaw jak i przekąsek były dopracowane w stu procentach – mówi Marta Stawiszyńska, p.o. dyrektora Brand Management Costa Coffee. – Wprowadzenie jesiennych kaw, to moment na który czeka większość naszych klientów. W tym roku postawiliśmy na całkowitą nowość w naszej ofercie, Carrot Cake Latte – to kawa przepełniona smakiem ciasta marchewkowego, która według nas stanowi kwintesencję jesieni. W ofercie znajdą się też znane i lubiane przez naszych gości pozycje, takie jak Maplenut Latte i Frappé oraz szeroka gama rozgrzewających napojów. Bardzo ważnym elementem kampanii jesiennej jest zmiana naszej oferty food, która tej jesieni została poszerzona o nowe smaki bagietek wśród których polecamy szczególnie opcję roślinną – dodaje Stawiszyńska.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Herbata Premium wśród nowości
W menu nie zabraknie też rozgrzewających napojów, które w Costa Coffee są nieodłącznym elementem jesiennej kampanii. Wśród nowości pojawią się Herbata Premium z imbirem i kurkumą, która jest połączeniem czarnej herbaty z miodem, imbirem i kurkumą oraz cytryną. Ta rozgrzewająca kombinacja smaków jest idealna na chłodniejsze jesienne dni. Pysznie owocowa, z klasycznymi, jesiennymi składnikami to Herbata Premium z żurawiną i jabłkiem z dodatkiem miodu, cynamonu, goździków i pomarańczy. Nie mogło zabraknąć też typowo jabłkowego napoju – w postaci Spiced Apple Drink, w którym jabłkowo-korzenne smaki łączą się z cynamonem, anyżem i pomarańczą.
Cztery nowe bagietki
Jesienna oferta rozbudowana została o nowe pozycje kanapek, w tym aż cztery nowe smaki bagietek, z zupełnie nowym rodzajem pieczywa. Bagietka z kurczakiem to bestseller Costa Coffee, który w tym sezonie występuje w nowej odsłonie. Składa się z delikatnego kurczaka z dużą ilością warzyw z dodatkiem cebulki karmelizowanej, która urozmaica smak bagietki. Nowością w ofercie jest Bagietka z szynką parmeńską i francuskim serem Camembert. Klienci mają do wyboru również opcję bezmięsną w postaci Bagietki z mozzarellą, a w wersji wegańskiej Bagietkę z Roślinnym Qurczakiem®, w której kombinacja zawartych składników powoduje, że nawet miłośnicy mięsa chętnie po nią sięgają.
Do jesiennego menu dołączyły dwie dodatkowe pozycje: Tost z mozzarellą i oliwkami oraz idealny na śniadanie Croissant z szynką i pastą jajeczną.
Wśród deserów królować będzie jesienny klasyk, czyli Ciasto marchewkowe z kremem, orzechami włoskimi i dodatkiem konfitury z pomarańczy. Ciasto to będzie idealnym dopasowaniem do Carrot Cake Latte. Miłośnicy słodkości w Costa Coffee jesienią będą mogli sięgnąć po kremowy Sernik z owocami leśnymi. W tym sezonie do słodkiej oferty kawiarni powraca bestseller Costa Coffee – czyli aromatyczna Cynamonka, która już nie raz podbiła serca gości.
O Costa Coffee
Brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, należąca do koncernu Coca-Cola, jest obecna w Polsce od 2012 roku. Posiada 130 obiektów i jest największą siecią kawiarni w naszym kraju. Lokale Costa Coffee usytuowane są przy największych ulicach oraz centrach handlowych w dużych i średnich miastach. Od lutego 2023 r. zarządza nimi, w ramach masterfranczyzy, Lagardère Travel Retail – globalny operator powierzchni handlowych z siecią blisko 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce Lagardère Travel Retail ma ok. 1000 lokali pod 40 różnymi brandami, takimi jak Inmedio, SoCoffee, Relay, Aelia Duty Free czy 1Minute. Firma działa w wielu różnych segmentach rynku: od lotnisk, przez dworce i stacje metra, po obiekty handlowe i główne ulice miast.
Historia Costa Coffee sięga 1971 roku, gdy pochodzący z Włoch bracia Sergio i Bruno Costa założyli pierwszą kawiarnię w Londynie, w której kawa przyrządzana była na bazie ziaren niepowtarzalnej, autorskiej mieszanki Mocha Italia. Tym samym rozpoczęli działalność w Wielkiej Brytanii pod nazwą Costa. Costa Coffee jako jedyna sieć kawiarni na świecie posiada własną palarnię kawy, która znajduje się w Londynie. Ziarna kaw wypalane są metodą wolnego palenia, dzięki czemu wydobyty aromat jest pełniejszy, a smak głębszy. Warto podkreślić, że kryteria Costa Coffee są wyjątkowo wymagające, ponieważ jedynie 1% kawy wyprodukowanej na świecie spełnia warunki, by znaleźć się w mieszance ziaren Mocha Italia. Wykorzystywane ziarna w 100% pochodzą z plantacji posiadających Rainforest Alliance Certifed™, które wspierają ochronę lasów deszczowych.
W kawiarniach Costa Coffee proces przygotowania kawy jest w pełni kontrolowany – od pozyskania ziaren, przez ich kompozycję i proces wolnego wypalania, aż po przygotowanie kawy przez wyszkolonych baristów. Costa Coffee gwarantuje najwyższej jakości kawę, bogate, różnorodne menu oraz profesjonalną obsługę. W ofercie znajdują się zestawy śniadaniowe, desery, ciasta oraz sezonowe kawy. Menu kawiarni jest stale rozszerzane i modyfikowane tak, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających gości.
Źródło: Costa Coffee
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.