Courtyard by Marriott prezentuje nową koncepcję designu

Udostępnij artykuł

Courtyard Berlin City Center jest pierwszym obiektem, który po gruntownym remoncie prezentuje nową koncepcję estetyczną „European Spirit” opracowaną dla sieci Courtyard by Marriott.

Marriott International

Courtyard by Marriott – pionierska marka o największym globalnym zasięgu w ramach portfolio hoteli Marriott Bonvoy obejmującego ponad 30 unikatowych marek – prezentuje nową europejską estetykę w świeżo odnowionym obiekcie Courtyard Berlin City Center. Jednym z wyznaczników nowego podejścia do designu jest wykorzystywanie naturalnych materiałów i tkanin oraz niebanalnych dodatków. Celem jest stworzenie nowoczesnego, ponadczasowego i funkcjonalnego otoczenia w duchu współczesnego europejskiego stylu. Zadbano także o miejscowe akcenty, które oddają specyfikę danej lokalizacji.

Nowa wizja Courtyard by Marriott, której flagowym przykładem jest hotel Courtyard Berlin City Center, to doskonały przykład ewolucji naszej marki. Skupiamy się na tym, aby na bieżąco dostosowywać się do oczekiwań gości i członków naszego programu. Do 2024 roku planujemy otworzyć kolejnych pięć hoteli, które będą stanowić wizytówkę naszego nowego designu — wyjaśnia Sandra Schulze-Potgieter, wiceprezeska ds. marek premium i select w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. — Odświeżone wzornictwo podkreśla nasze zaangażowanie w budowę nowoczesnej, designerskiej przestrzeni, idealnej dla osób podróżujących zarówno w celach rekreacyjnych, jak i biznesowych. Takie otoczenie sprzyja nawiązywaniu relacji, integracji i maksymalnemu wykorzystaniu pobytu, oddając jednocześnie wyjątkowy charakter każdej lokalizacji.

Hotel Courtyard Berlin City Center, który przeszedł gruntowny remont według projektu studia Living Design Sweden, urzeka świeżością koncepcji. Po przybyciu na miejsce podróżni wchodzą do przestronnego lobby o neutralnej palecie kolorystycznej uzupełnionej starannie wybranymi naturalnymi materiałami, takimi jak marmur, dąb i mosiądz, które dodają ciepła otaczającej przestrzeni. Po zameldowaniu przy jednym ze stanowisk recepcyjnych goście wkraczają do eleganckiej strefy wypoczynkowej ze ścianą ozdobioną drewnianymi panelami, nowoczesnym oświetleniem i fotelami obitymi klasycznym tweedem. Znajduje się tam wspólny stół, który daje możliwość nawiązywania kontaktów i pracy poza hotelowym pokojem. Do użytku gości przewidziano także multimedialne „kapsuły” charakterystyczne dla hoteli działających pod szyldem Courtyard. Są to półprywatne przestrzenie, w których można spokojnie i wydajnie pracować. W hotelowym lobby znajduje się The Market, czyli innowacyjna koncepcja sprzedaży stworzona przez markę Courtyard. Goście znajdą tam bogaty wybór przysmaków, napojów i artykułów niezbędnych w podróży.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli wrzesień-październik 2023

Do dyspozycji gości hotel oddaje 267 nowo zaprojektowanych pokoi, pokoi typu studio oraz apartamentów z sypialnią i aneksem kuchennym. Wszystkie one zostały starannie zaprojektowane, z naciskiem na elastyczność i inteligentny układ, który idealnie odpowiada potrzebom współczesnych podróżnych. W ekskluzywnych wnętrzach postawiono na stylistykę utrzymaną w spokojnych, neutralnych odcieniach. W wystroju nawiązano także do lokalizacji, dobierając tematycznie grafiki zdobiące ściany i lustrzane panele przedstawiające kultową berlińską panoramę. Nie zapomniano o wygodnych, nowoczesnych platformowych łóżkach z miękkimi, zielonymi zagłówkami. Miękka, niebieska podłoga winylowa, wykonana z ekologicznych materiałów pochodzących z recyklingu, ułożona na dźwiękoszczelnej warstwie włókien kokosowych, gwarantuje gościom spokojny pobyt. Innym charakterystycznym elementem wyposażenia jest miękka ławka na bagaż w kolorze koniakowego brązu, która płynnie komponuje się z elegancką szafą i pełnowymiarowym lustrem. Goście mogą także korzystać z hybrydowego saloniku z obrotowym biurkiem, gdzie można wygodnie odpoczywać lub pracować dzięki pełnej łączności, jaką zapewniają różne porty USB do ładowania urządzeń cyfrowych. Rozrywkę zapewnia 55-calowy telewizor HD z funkcją przesyłania strumieniowego filmów i muzyki z telefonów komórkowych lub tabletów gości. Goście mogą także zamówić dodatkowe usługi, takie PressReader czy Marriott Bonvoy Fitness on Demand, opisane w cyfrowej broszurze. Dzięki nowemu systemowi zamków hotelowych w technologii RFID do pokoi można wchodzić za pomocą cyfrowego klucza w aplikacji mobilnej Marriott Bonvoy.

Aby goście mogli należycie zadbać o dobre samopoczucie w podróży, mają do dyspozycji zmodernizowane hotelowe centrum fitness – dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Znajduje się tam najnowocześniejszy sprzęt do treningu cardio oraz maszyny wioślarskie marki Technogym, obsługiwane z poziomu aplikacji mobilnych Technogym i Skillrow, a także specjalnie wydzielona strefa do podnoszenia ciężarów i stacja regeneracji, gdzie można odpocząć i odbudować siły.

Do roku 2024 do hotelu Courtyard Berlin City Center dołączy kolejnych pięć nowych obiektów hotelowych w Europie, które obrazują ewolucję koncepcji estetycznej marki. Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie hotelu Courtyard Biel/Bienne w Szwajcarii, a w późniejszym terminie obiektów Courtyard Yerevan w Armenii, Courtyard Lyon East we Francji oraz Courtyard Milan Linate i Courtyard Turin we Włoszech.

Źródło: Marriott

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronion
e.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 30.11.2023
Aktualizacja: 30.11.2023