Courtyard by Marriott Warsaw Airport najwyżej oceniany

Udostępnij artykuł
W 2021 roku obiekt wypadł najlepiej wśród gości sieci Marriott International na tle 86 innych obiektów działających pod tą marką w państwach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce (EMEA).
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Na podstawie 6 300 uzyskanych opinii warszawski Courtyard zdobył pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w Polsce. Uplasował się na drugim miejscu w krajach EMEA z wynikiem 90,5 proc. w kategorii „czystość”. Uzyskał także najlepszy wynik 82 proc. współczynnika polecenia hotelu ITR (Intent To Recommend). Dla porównania w 2019 roku współczynnik ITR w hotelu Courtyard wynosił 67 proc. Natomiast w 2020 wynik ten wzrósł do 77,3 proc.  

Mimo pandemicznych ograniczeń hotel z miesiąca na miesiąc poprawiał wyniki poprzez podnoszenie jakości serwisu, produktu oraz uatrakcyjnienie oferty gastronomicznej. Jestem dumny z całego mojego zespołu za poczynione wysiłki i indywidualne podejście do potrzeb gości. Pozwoliły one na osiągnięcie jednych z najlepszych wyników wśród hoteli Courtyard w Polsce oraz w całym regionie podsumował Artur Derela, Dyrektor Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

O hotelu

Czterogwiazdkowy Courtyard by Marriott Warsaw Airport usytuowany jest naprzeciwko terminalu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Obiekt posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni prawie 764 m kw. W momencie otwarcia w 2003 roku, obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Polsce. Sukces hotelu zapoczątkował inne inwestycje hotelowe zlokalizowane w pobliżu lotnisk w Polsce. Co roku z usług hotelu korzysta prawie 90 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był wielokrotnie nagradzany międzynarodowymi nagrodami. M.in. w 2021 roku zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie. Także pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.01.2022
Aktualizacja: 05.01.2022