Cukiernia Sowa jedną z trzech najczęściej polecanych polskich marek

Udostępnij artykuł

Jak wynika z tegorocznego badania międzynarodowej agencji YouGov, Cukiernia Sowa kolejny rok z rzędu znalazła się na podium w zestawieniu marek rekomendowanych przez Polaków. Agencja Inquiry opublikowała wyniki raportu YouGov Recommend, zgodnie z którymi bydgoska spółka z branży cukierniczej niezmiennie cieszy się zaufaniem klientów.

Cukiernia Sowa zajęła drugie miejsce z wynikiem 84,8 proc., wyprzedzając takie marki, jak Adidas, Zalando, Zara czy eobuwie.pl. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się firma Allegro, wygrywając z bydgoską spółką cukierniczą o 1,1 proc. Warto zaznaczyć, że Cukiernia Sowa jest też jedyną firmą z branży spożywczej, która znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Ten wynik jest dla nas najlepszym potwierdzeniem tego, że dobrze spełniamy swoją misję i realizujemy założone cele. Z myślą o naszych Klientach rozwijamy sieć sklepów, udoskonalamy logistykę dostaw, rozwijamy asortyment, poszerzamy gamę smaków, więc każde takie wyróżnienie nie tylko nas cieszy, ale też motywuje do dalszej pracy – mówi Łukasz Topolewski, kierownik działu marketingu Cukierni Sowa.

Nie ulega wątpliwości, że jesteśmy firmą z tradycjami i z dumą piszemy ciąg dalszy słodkiej historii cukierniczej, którą zapoczątkował nasz dziadek. Jako rodzinne przedsiębiorstwo mamy liczne wartości, które staramy się utrzymać, niezależnie od skali działania. Dzisiaj prowadzimy prężnie działającą sieć cukierni i zarządzamy 166 lokalami, ale jednocześnie pozostajemy wierni ręcznemu rzemiosłu cukierniczemu. Nasz model biznesowy sprawdza się także w obecnej trudnej rzeczywistości gospodarczej, bo jego motorem napędowym. niezmiennie jest szacunek do ludzi oraz do produktów mówi Aleksandra Sowa-Trzebińska, członek zarządu Cukierni Sowa.

Cukiernia Sowa ma w swoim portfolio 166 sklepów w 61 miastach w Polsce i za granicą. W badaniu YouGov BrandIndex korespondenci odpowiadali na pytania dotyczące tego, które marki poleciliby znajomym czy przyjaciołom oraz które marki odradziliby znajomym czy przyjaciołom. W ciągu roku YouGov zbierało dane dla tysięcy marek w wielu krajach na całym świecie. Kategorie uwzględnione w tegorocznym rankingu w Polsce obejmują handel spożywczy, drogerie, modę, handel specjalistyczny, ubezpieczenia, usługi finansowe, gastronomię oraz e-commerce.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.10.2022
Aktualizacja: 13.10.2022