Dania dla najmłodszych oraz kanapki – Maczfit rozszerza ofertę

Udostępnij artykuł

Wśród zaprezentowanych nowości znajdziemy menu dla dzieci MaczKids, czyli pełnowartościowe posiłki stworzone z myślą o najmłodszych oraz kanapki własnego wyrobu.

Wśród sześciu zaprezentowanych propozycji znajdziemy kanapkę z indykiem i awokado, bajgla z szarpaną wołowiną, bajgla azjatyckiego z kurczakiem teriyaki, croissanta z kozim serem oraz kieszonkę z kurczakiem, jajkiem i bekonem. Ponadto menu Maczfit wzbogacono o dania dzieci. Wśród dań zaprezentowanych w ramach MaczKids znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu. Wszystkie wymienione posiłki są dostępne dla osób korzystających z diety Maczfit z Wyborem Menu.

Nasza firma od zawsze słucha swoich klientów i to właśnie dla nich poszerza swoją ofertę. Zależy nam na tym, aby każdy mógł jeść, tak jak lubi, a do tego żyć wygodnie i elastycznie zarządzać swoim potrzebami oraz portfelem. Nasze nowości są odpowiedzią na to, czego potrzebują Polacy. To komfortowe rozwiązania, pozwalające w pełni dostosować swoją dietę do trybu życia każdego, kto sięgnął po nasz catering – mówi Paweł Gurgul, prezes zarządu Maczfit Foods.

Maczfit poszerza ofertę dla klientów, a od sierpnia firma oferuje 3 propozycje diet z wyborem menu, już od 56 zł za cały dzień. A wśród nich dietę Everyday , czyli znane smaki ze szczyptą fantazji (15 dań do wyboru), Top Sellers składającą się z dań najczęściej zamawianych przez klientów (25 dań o wyboru), a także Just Restaurant z najszerszym wyborem (40 dań do wyboru). W Maczfit znajdziemy także 13 gotowych diet, a wśród nich. najnowszą propozycję marki – Dietę Comfort , idealną dla osób lubiących klasykę w innowatorskim wydaniu.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.09.2022
Aktualizacja: 20.09.2022