Dania KOKU Sushi z darmową dostawą

Udostępnij artykuł

Sieć bierze udział w najnowszej kampanii Pyszne.pl. Przez cały marzec użytkownicy platformy będą mogli zamówić dania z darmową dostawą. Kampania ma charakter ogólnopolski i realizowana jest wielokanałowo – w TV oraz w internecie.

W marcu sieć KOKU Sushi weszła we współpracę z Pyszne.pl i jako jedna z trzech zaproszonych marek (jedyna niekorporacyjna) oferuje swoim klientom dowóz zamówień zupełnie za darmo. 

Naszym celem jest dotarcie do szerszego grona odbiorców oraz wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności KOKU Sushi. Wykorzystanie wielu narzędzi i kanałów promocyjnych, m.in. spotów w czołowych kanałach telewizyjnych, z pewnością pozytywnie wpłynie na odbiór naszej oferty i przyczyni się do wzrostu zamówień w punktach własnych i franczyzowych mówi Urszula Olechno, CEO sieci. Rozwój działań KOKU Sushi na rynku delivery nie jest przypadkiem. Mocno inwestujemy w ten kanał sprzedaży, ponieważ widzimy, jak w trakcie pandemii zmieniły się przyzwyczajenia Polaków. Sushi znajduje się w czołówce najchętniej zamawianych dań na wynos i w dostawie.

Obecnie KOKU Sushi liczy 48 punktów w całym kraju, co czyni ją największą siecią sushi barów w Polsce. W menu restauracji znajdziemy autorskie rolki sushi, sandwiche gua bao, bułeczki baozi oraz azjatyckie zupy. Marka angażuje się w proekologiczne działania, obejmujące na przykład przyjazne dla środowiska opakowania i ograniczenie zużycia plastiku. 

Źródło: KOKU Sushi

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 07.03.2023
Aktualizacja: 07.03.2023