DoubleTree by Hilton Łódź z nowym dyrektorem generalnym

Udostępnij artykuł
Z dniem 1 marca br. funkcję dyrektora generalnego DoubleTree by Hilton Łódź objął Dominik Chrapek, związany z hotelem od ponad sześciu lat. Od grudnia 2018 r. jest także wiceprezesem zarządu spółki Film Hotel, która zarządza obiektem.

Dominik Chrapek do zespołu DoubleTree by Hilton Łódź dołączył na pół roku przed oficjalnym uruchomieniem, od samego początku organizując pracę działu gastronomii. Od stycznia 2013 r. do końca lutego 2019 r., pełnił funkcję dyrektora gastronomii. Na stanowisku dyrektora generalnego zastąpił Sławomira Nowaka, który po sześciu latach rozstał się z firmą. Awans Dominika Chrapka w strukturach firmy jest naturalną konsekwencją rozwoju zawodowego, wysokich kompetencji organizacyjnych i menadżerskich, a także zaangażowania i dbałości o każdy detal w funkcjonowaniu obiektu, którymi wykazywał się na przestrzeni lat.

Dominik Chrapek w branży hotelarskiej jest od ponad 20 lat. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w DoubleTree by Hilton Łódź był związany z działem sprzedaży Hoteli Warszawskich Syrena.  W latach 2010-2012 pracował w Grand Hotel Rzeszów zajmując stanowisko kierownika gastronomii. W latach 2004-2010 piastował kolejne funkcje w hotelu Polonia Palace w Warszawie, dochodząc ostatecznie do stanowiska zastępcy kierownika gastronomii. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiał w sieci Sheraton, a następnie w Accor Hotels, gdzie w latach 2000-2002 zarządzał recepcją w hotelu Ibis Warszawa Centrum.

DoubleTree by Hilton został otwarty w lipcu 2013 roku. To pierwszy hotel tej sieci w Polsce. Na tle innych wyróżnia go połączenie wysokich standardów z filmową historią miejsca, w którym powstał. Obiekt, położony w centrum Łodzi, składa się z 200 pokoi, restauracji Four Colors, Golden Baru oraz strefy Spa & Health Club zlokalizowanej na 10. piętrze z widokiem na panoramę miasta. Hotel oddaje do dyspozycji gości 5000 mkw. powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, w tym 4 zrewitalizowane hale kongresowo-koncertowe oraz 13 sal konferencyjnych. Składa się na nie m.in.: Sala Balowa na 350 osób, Boardroom oraz wyjątkowa sala kinowa ze 160 fotelami.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.03.2019
Aktualizacja: 11.03.2019