Po trzech latach działalności w naszym kraju, marka Dunkin’ Donuts – jeden z liderów sieci kawiarni w USA, słynący z amerykańskich donatów – znika z mapy Polski i zamyka wszystkie lokale.
– Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty. Będziemy za Wami tęsknić i zapraszamy dziś na Świętokrzyską 16 na wyprzedaż ostatnich donutów i pamiątek na otarcie łez. Lokal będzie otwarty do ostatniego donuta – czytamy na fan page’u Dunkin’ Donuts.
Wchodząc po raz drugi do Polski w lipcu 2015 roku (lokale Dunkin’ Donuts działały już u nas w latach 1996-2002) firma Varsovia Food Company, która odpowiadała za rozwój marki w naszym kraju, zapowiadała otwarcie w nadchodzących latach ponad 40 lokali.
BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.