Duża sieć kawiarni w Gemini Park Bielsko-Biała

Udostępnij artykuł
W Galerii przybywa najemców. Tylko ostatnie tygodnie przyniosły aż siedem nowych umów z polskimi i zagranicznymi markami. Część ma już za sobą otwarcie. Wśród nich jest Costa Coffee.

Sieć kawiarni otworzyła w Gemini Park mający 70 mkw. lokal. Usytuowany został w obrębie zmodernizowanej niedawno strefy eventowej. Przestrzeń ta, wypełniona m.in. specjalną wykładziną, atrakcjami dla najmłodszych i pufami, powstała w dużej mierze z myślą o nowym najemcy.

– Costa Coffee została ulokowana w centrum komfortowej i nowoczesnej przestrzeni spotkań i wydarzeń. Tym samym lokal zwraca na siebie uwagę klientów i łatwo do niego trafić. Co więcej, stał się kolejnym ciekawym punktem, w którym nasi klienci mogą spędzać wolny czas, spotkać się ze znajomymi lub popracować  – mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager w Gemini Holding.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W ofercie kawiarni znaleźć można bogatą gamę kaw klasycznych i smakowych, w tym m.in. americano, corto, espresso, flat white latte, cappuciono czy chai caffe latte. Menu wypełniają także ciasta i desery oraz produkty słone np. kanapki, grillowane tortille, quiche, bagietki. Nie brakuje tutaj także sałatek, jogurtów i owsianek.

– Costa Coffee dopełnia ofertę kawiarni, którą już zgromadziliśmy w Gemini Park. Wprowadza także do tej oferty wiele elementów, których nam do tej pory brakowało. Zyskują na tym przede wszystkim klienci, którzy teraz pod ręką będą mieć jedną z najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych kawiarni w Polsce  – mówi Zemczak.

Na nowym otwarciu zyskuje także cała oferta gastronomiczna Gemini Park. Ta, razem z Costa Coffee, składa się już z 16 lokali. Oprócz dopiero co otwartego, klienci znajdują tutaj wiele zagranicznych sieci restauracyjnych, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut czy Subway. Ponadto swoje restauracje ma tu także Ron Del, Sushi Samuraj, Salad Fantasy, Doner Kebab. Oferta kawiarniana obejmuje z kolei m.in. Lodomanię, Grycan i Cukiernię Sowę.

– Dzięki inwestycji w rozbudowę 5 lat temu, a także skutecznie realizowanej strategii leasingowej i efektywnemu marketingowi, systematycznie udaje się nam poszerzać ofertę gastronomiczną o kolejne znane marki lokalne, ogólnopolskie, ale także o zasięgu międzynarodowym marki, które w Gemini Park dostrzegają solidnego partnera na Podbeskidziu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.-  Tym samym tworzymy jedną z najszerszych ofert tego typu w regionie. W tej można znaleźć już lokale takich formatów jak chociażby refuel&relax, impulse, fast casual oraz casual dining, czyli wszystkie obecne w najnowocześniejszych galeriach w Polsce, które dziś skupiają się m.in. na poszerzaniu tego segmentu – dodaje.

Na Costa Coffee rozwój oferty jednak nie poprzestaje – zapowiada dyrekcja obiektu. Wkrótce do oferty dołączy także Silver Dragon, sieciowa restauracja z kuchnią orientalną m.in. wietnamską i tajską. Na etapie projektowania jest także modernizacja całej strefy food court. W jej efekcie powstanie nowoczesna przestrzeń łącząca funkcję restauracji z miejscem wypoczynku. Za jej przebudowę odpowiadać będzie pracownia Zuo Architecture, znana z realizacji m.in. dla Gare Saint Lazare w Paryżu, @7 Center w Montpellier czy Musee Guggenheim w Helsinkach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.09.2019
Aktualizacja: 17.09.2019