Edyta Niedoba Revenue Managerem w Leonardo Hotels

Udostępnij artykuł

Edyta Niedoba objęła stanowisko Revenue Managera firmy Leonardo Hotels. Od niedawna zarządza poziomem cen, wskaźnikami obłożenia, podaży i popytu obiektów tej sieci na rynku polskim.

Edyta Niedoba Leonardo Hotels

Leonardo Hotels posiada w Polsce hotele działające pod marką NYX Hotels, Leonardo Royal oraz Leonardo Boutique, które są zlokalizowane w Warszawie i w Krakowie. Od maja maksymalizacją ich przychodów oraz umacnianiem pozycji na rynku zajmuje się manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w hotelarstwie – Edyta Niedoba.

Cieszę się, że dołączyłam do firmy w kluczowym dla jej rozwoju momencie, w czasie gdy tak wiele dzieje się w zakresie umacniania jej struktur, procesów operacyjnych i gdy każdy z jej pracowników ma duże szanse na rozwójmówi Edyta Niedoba, Revenue Manager firmy Leonardo Hotels.

W Leonardo Hotels bardzo poważnie podchodzimy do rozwoju Polski jako nowego regionu sieci. Zarządzanie ceną i maksymalizacja przychodów daje nam bardziej przejrzysty obraz rynku, przede wszystkim pod kątem podejmowania decyzji o nowych inwestycjach. Edyta Niedoba gwarantuje nam efektywność działań w tym zakresie, a jej imponujące doświadczenie, doskonałe zrozumienie trendów oraz zamiłowanie do cyfr przekłada się na jeszcze lepszą rentowność naszych hotelimówi Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels w Polsce. – Bardzo się cieszę, że zdecydowała się dołączyć do struktur Leonardo Hotels. To osoba, której na tym stanowisku w pełni mogę zaufać – dodaje.

Hotel Leonardo Boutique Krakow City Center Patio
Hotel Leonardo Boutique Krakow City Center

Edyta Niedoba hotelarskie doświadczenie i wiedzę zdobywała w Radisson Hotels, HRS Group, a także jako Partner w firmie Z-Factor. Jej atutem jest niezawodna intuicja i zamiłowanie do danych. W pracy najbardziej ceni sobie mierzalność efektów, ocenianą na podstawie wyników poszczególnych obiektów.

Uważa, że aktualnie  najważniejszą cechą revenue managera jest elastyczność. Od kilku lat rynek hotelarski nieustannie się zmienia i trudno liczyć na powtarzalność jakichkolwiek schematów”. Jednocześnie jej zdaniem: „revenue management nie jest dziełem jednej osoby – to praca zespołowa. Ja określam strategię i daję wytyczne do jej realizacji, ale to praca powiązana bardzo ściśle z działem sprzedaży, recepcji, marketingiem i każdym innym. Każdy pracownik hotelu ma realny wpływ na wyniki finansowe mówi Edyta Niedoba.

Cel swoich najbliższych działań Edyta Niedoba określa jako zwiększenie przez Leonardo Hotels udziałów w rynku, przedstawienie jej obiektów grupom docelowym jako atrakcyjnych, wartych odwiedzenia ze względu na ciekawą, zróżnicowaną ofertę, a także zbudowanie dla nich solidnych podstaw do dalszego wzrostu.

O Leonardo Hotels

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 9 krajach i 45 destynacjach, a jej portfolio oferuje 106 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.

Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 255 hoteli grupy z ponad 47 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE).

Źródło: Leonardo Hotels

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.07.2023
Aktualizacja: 05.07.2023