Fabryka Lodów w Pizza Hut

Udostępnij artykuł

Od sierpnia goście restauracji Pizza Hut w Warszawie i we Wrocławiu mogą zasmakować  nowej oferty lodów, która będzie czekać przez cały rok. Stacje ,,Fabryka Lodów’’ to koncept, w którym goście samodzielnie będą mogli stworzyć swój deser lodowy z dowolnie dobranymi dodatkami.

Idei samoobsługowej stacji pozwalającej skomponować swój zestaw nie trzeba przedstawiać fanom restauracji Pizza Hut pamiętającym bar sałatkowy. Ten pomysł szybko stał się jednym z ulubionych elementów wizyt gości w restauracjach sieci i to nie tylko miłośników sałatek. Tego lata Pizza Hut ruszyła z kolejnym projektem – tym razem „Fabryką Lodów”. Proces tworzenia własnego deseru lodowego pozwoli samodzielnie wybrać wielkość porcji zakręconych lodów i rozmaitych dodatków.

Jak działa Fabryka Lodów Pizza Hut?

Do dyspozycji przy komponowaniu smaków są sosy w trzech smakach: truskawka, karmel i czekolada. Także posypki w postaci Smarties, KitKat, strzelających kuleczek i czekoladowych gwiazdek.

,,Fabryka” w Warszawie oferuje możliwość skomponowania swojego własnego deseru w dowolny sposób, z taką ilością lodów i również dodatków, jaką chcemy. We Wrocławiu dodatkowo, jeśli po zjedzeniu deseru mamy ochotę na więcej, w ramach tej samej opłaty możemy do woli go sobie dokładać.

Z Fabryki Lodów można skorzystać w warszawskiej restauracji Pizza Hut w CH M1 Marki na ul. Piłsudskiego 1 oraz na wrocławskim Rynku.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.08.2022
Aktualizacja: 23.08.2022