Warszawski Food Town w Fabryce Norblina ogłosił wprowadzenie na rynek autorskiej kolekcji ubrań i akcesoriów. Od teraz można nie tylko delektować się jedzeniem z food hallu, ale także wyrazić swoje emocje i styl życia dzięki produktom z lifestylowej oferty.
Miejski merch Food Town to kapsułowa kolekcja złożona z produktów, które wpasują się w garderobę wszystkich powracających z wakacyjnych wojaży i podróży. Food Town to ludzie, emocje i styl życia, a teraz każdy może stać się częścią tej społeczności i podkreślać to swoim strojem i akcesoriami.
W skład kolekcji, której tematem przewodnim i mottem jest twierdzenie, że „Wszystkie drogi prowadzą do stylówy” wchodzą trzy wysokiej jakości bawełniane t-shirty z autorskimi nadrukami, dwie wygodne i wykonane z oddychającej bawełny bluzy, skarpety za kostkę z sentencją „EAT, DANCE, DRINK, REPEAT”, czapka z daszkiem oraz praktyczna materiałowa torba z którą „życie jest lżejsze”.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Dodatkowo, kolekcja odzieżowa została poszerzona o kilka elementów home deco i lifestyle w postaci tryptyku plakatów dla wielbicieli dobrego jedzenia i towarzystwa, ceramicznego kubka vintage z którego „każdy łyk smakuje lepiej” oraz sprzętu barowego – stworzonego z myślą o miłośnikach sztuki barmańskiej (w skład merchu barowego wchodzą między innymi: shakery, łyżki barmańskie, mieszadła i wiele innych).
Każdy z merchowych produktów został zaprojektowany i stworzony z myślą o miłośnikach miejskiego życia, pasjonatach wysokiej jakości i wygody oraz fanach niebanalnego designu.
Źródło: Food Town
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.