Nowości Gastronomiczne maj-czerwiec 2024

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.

Nowości Gastronomiczne maj czerwiec 2024 okłądki

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem. podzielili się:

  • Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski, właściciele restauracji BABA;
  • Artur Moroz, szef kuchni i właściciel restauracji Bulaj;
  • Paweł Stawicki, szef kuchni restauracji Maniera, White Marlin i Scoria;
  • Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska;
  • Michał Sowa, współwłaściciel i członek zarządu Cukierni Sowa.

Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Restauracja na celowniku, czyli czujne oko gościa – Bartosz Rybarczyk – współwłaściciel Panowie od Marketingu;
  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Psychologia gościnności – Patrycja Siwiec, współwłaścicielka Gościnność;
  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Menu dla dzieci a zyski – Paulina Szymczak, dietetyk kliniczny – psychodietetyk;
  • SWEETS & COFFEE – Caffe latte czy latte macchiato – jak unikać błędów w tworzeniu menu kawowego w restauracji – Marcin Rusnarczyk, współwłaściciel w Spółdzielczej Palarni Kawy;
  • SWEETS & COFFEE – relacja z VII Sweets & Coffee Forum® 2024;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Synonim doskonałości w świecie gastronomii – Marcin Wajda, Winterhalter Polska;
  • SZEF KUCHNI – Świeże ryby – zaopatrzenie i sprzedaż – Michał Miernik, szef kuchni restauracji Aquakultura;
  • SZEF KUCHNI – Hierarchia i podział sekcyjny w kuchni – Dawid Wysocki, szef kuchni restauracji Lumiere;
  • BARMAN – Dylematy i dramaty na rynkach tequili i rumu – Piotr Sajdak, prezydent Stowarzyszenia Polskich Barmanów.

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Agata Godlewska
redaktorka prowadząca Nowości Gastronomicznych
693 401 316
a.godlewska@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 20.06.2024
Aktualizacja: 01.07.2024