Foodstacja w Pasażu Grunwaldzkim z nową ofertą gastronomiczną

Udostępnij artykuł

Menu miejsca spotkań, lunchów i obiadów wrocławian poszerzyło się o nową pozycję – Wasabi Sushi. Z kolei, ze względu na fanów jedzenia na świeżym powietrzu Foodstacja w Pasażu Grunwaldzkim zaprosiła do współpracy kolejne koncepty. Przed wejściem do wrocławskiego centrum handlowego czekają dwa foodtruckowe koncepty. Są to Gruba Focca i Crazy Chickens.

Przed wejściem do Pasażu Grunwaldzkiego na stałe zaparkowały dwa food trucki. Znany już lokalnie koncept rodem z wrocławskiej dzielnicy Krzyki – Gruba Focca. Serwuje pizzę na kawałki w stylu Alla Romana – podłużną, na grubszym, wyrośniętym cieście. Pizza z włoskimi dodatkami, także w wersji dla wegetarian, W ofercie Crazy Chickens znajduje się szeroki wybór dań z kurczaka. Między innymi kebab, stripsy i skrzydełka w autorskiej panierce, jak również kurczak z rożna. Uzupełnieniem propozycji są tosty, frytki belgijskie, a także zimne i ciepłe napoje.

Foodstacja w Pasażu Grunwaldzkim

Foodstacja w Pasażu Grunwaldzkiego powiększyła się o nową opcję. Do listy menu oferowanego przez restauracje, kawiarnie i bary dołączyło także Wasabi Sushi, w którym można spróbować klasycznego japońskiego sushi (m.in. Nigiri, Futomaki, Sashimi) na miejscu lub zamówić na wynos. Najemca zajął lokal o powierzchni blisko 56 mkw.

Stołowanie się poza domem to znów mocny trend wśród rodaków. Doceniają nie tylko wygodę i możliwość wypróbowania różnych potraw. Przede wszystkim samo doświadczenie, jakim jest wyjście do restauracji, możliwość spotkania się ze znajomymi i wspólnego spędzania czasu. Dlatego postanowiliśmy odświeżyć naszą ofertę gastronomiczną o trzy nowe zróżnicowane propozycje. Mam nadzieję przypadną do gustu mieszkańcom Wrocławia – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.02.2022
Aktualizacja: 22.02.2022