Gdańsk: Na lotnisku powstanie Holiday Inn Express

Udostępnij artykuł
Sieć InterContinental Hotels Group kontynuuje rozwój w Polsce. Właśnie podpisała z firmą FB Antczak umowę na otwarcie nowego Holiday Inn Express. Hotel ma powstać na lotnisku Lecha Wałęsy w Gdańsku, a pierwszych gości przyjąć w 2022 roku.

Holiday Inn Express Gdańsk Airport zaoferuje 156 pokoi. Każdy wyposażony jest w szerokie łóżka z zagłówkami tłumiącymi hałas, wbudowane porty USB, ekrany plazmowe, które można podłączyć do urządzeń osobistych w celu strumieniowego przesyłania multimediów, prysznic wysokociśnieniowy oraz bezpłatne Wi-Fi dostępne w całym hotelu.

W przestrzeniach publicznych goście mogą również delektować się Express Start Breakfast wliczonym w cenę pokoju, oferującym wybór dań na ciepło i śniadanie kontynentalne. Express Café & Bar jest otwarty 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Hotel oferuje również sale konferencyjne, które są dostępne na spotkania biznesowe i imprezy.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Holiday Inn Express to najlepszy wybór dla podróżnych, którzy potrzebują prostego, niezawodnego miejsca na pobyt, oferującego wszystko, czego gość może potrzebować. Razem z naszym wieloletnim partnerem FB Antczak cieszymy się, że możemy wprowadzić tę markę na jedno z najbardziej tętniących życiem lotnisk w Polsce. Naszym celem jest umieszczenie odpowiednich marek we właściwych lokalizacjach, a ten hotel jest kolejnym doskonałym przykładem marki Holiday Inn Express w Europie – powiedział Miguel Martins, Head of Development Northern Europe w IHG.

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z IHG i wykorzystaniem ich bogatego doświadczenia branżowego i systemów w nowym hotelu na gdańskim lotnisku. Szczególnie w obecnych trudnych warunkach ważne jest, aby nadal budować na silnym partnerstwie i osiągać sukces – dodał Marcin Antczak, wiceprezes FB Antczak.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.09.2020
Aktualizacja: 28.09.2020