Gessée Chartré w zespole IHG Hotels & Resorts w Polsce

Udostępnij artykuł

Gessée Chartré będzie kierować zespołem sprzedaży i marketingu klastra trzech hoteli: InterContinental Warsaw, Holiday Inn Warsaw City Centre i Holiday Inn Gdańsk City Centre.

Gessee Chartre

Gessée przyjechała do Polski z Kanady (Montreal), gdzie pracowała w DoubleTree by Hilton Montreal jako dyrektor ds. sprzedaży, marketingu oraz przychodów. Była odpowiedzialna m.in. za proces rebrandingu i repozycjonowanie hotelu.

Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie w branży, Gessée Chartré rozpoczęła swoją przygodę z hotelarstwem od pracy w hotelu InterContinental Montreal. W 2008 objęła stanowisko kierownika sprzedaży w Holiday Inn Express Montreal, gdzie skupiała się na segmencie rynku korporacyjnego.

Po dwóch latach przeniosła się do Holiday Inn Select Montreal Centre Ville. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu z dużym sukcesem zarządzała zespołem, osiągając znaczący wzrost przychodów. W 2011 roku Gessée Chartré została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Holiday Inn & Suites Pointe-Claire, gdzie odpowiadała za nową strategię cenową po renowacji hotelu.

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2022

Rok 2012 był dla Gessée początkiem kariery w Urgo Hotels Canada, gdzie w 2017 roku objęła stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży. Była tam odpowiedzialna za działy sprzedaży w 11 hotelach w pięciu różnych lokalizacjach. W tym czasie hotele te osiągnęły bardzo dobre wyniki finansowe, za co wraz zespołem Gessée zdobyła nagrodę Sales Team of the Year 2017.

Gessée Chartré przyjechała do Polski wraz z mężem i dwójką dzieci w wieku 5 i 9 lat.

Jako dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu Gessée Chartré zarządza 10-osobowym zespołem, a do jej obowiązków należy: tworzenie strategii maksymalizacji sprzedaży hoteli i optymalnego wzrostu przychodów, a także wsparcie dyrektorów generalnych hoteli i zespołów ds. sprzedaży i marketingu.

O hotelu InterContinental Warszawa

To pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu stolicy. Hotel mieści się w jednym z najwyższych budynków w mieście. InterContinental Warszawa posiada 414 pokoi gościnnych i w pełni wyposażonych apartamentów mieszkalnych Residence Suites. Goście hotelu mogą delektować się daniami kuchni polskiej i światowej w restauracji Platter by Karol Okrasa, a także restauracji DownTown. Na 43 i 44 piętrze mieści się RiverView Wellness Centre z najwyżej położonym basenem w Europie, siłownią, sauną oraz łaźnią parową.

O hotelu Holiday Inn Warsaw–City Centre

To trzygwiazdkowy hotel położony w businesowo – kulturalnej dzielnicy Warszawy. Posiada 256 pokoi, w tym także pokoje rodzinne. W Holiday Inn Warsaw City–Centre dzieci traktowane są wyjątkowo, jedzą i mieszkają za darmo. Holiday Inn Warsaw City–Centre zapoczątkował w Polsce koncept Open Lobby, otwartej przestrzeni gdzie można zjeść posiłek i napić się drinka. Hotel ma również cztery nowoczesne sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego, wyposażone w najwyższej jakości sprzęt AV.

O hotelu Holiday Inn Gdańsk–City Centre

Czterogwiazdkowy hotel położony jest w sercu Starego Miasta, unikalnej koncepcji urbanistycznej u ujścia Motławy na słynnej Wyspie Spichrzów. Hotel posiada 240 pokoi, w tym także pokoje rodzinne. W Holiday Inn Gdańsk-City Centre dzieci traktowane są wyjątkowo, jedzą, a także mieszkają za darmo. Restauracja oferuje szeroki wybór dań kuchni europejskiej. Dania przygotowywane są ze świeżych produktów od lokalnych dostawców. Restauracja HORIZON mieści 140 osób i ma bezpośrednie wyjście nad Motławę lub do zacisznego hotelowego patio. SKY Bar Holiday Inn Gdańsk–City Centre to unikalne i jedyne miejsce w Gdańsku, gdzie wypijesz drinka lub wybrany koktajl z widokiem na Stare Miasto, Motławę i gdańską marinę jachtową. W hotelu znajduje się również pięć sal konferencyjnych z dostępem do światła dziennego i widokiem na marinę.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.09.2022
Aktualizacja: 08.09.2022