Grupa Żywiec zdradza, kto zagra w Męskim Graniu 2019

Udostępnij artykuł
Specjalnie z okazji dziesiątej edycji trasy, sponsorowanej przez markę Żywiec, stworzono wyjątkową orkiestrę, na czele której staną: Nosowska, Igo, Organek i Zalewski. Dziś premierę miał też singiel promujący trasę – „Sobie i Wam”.

Męskie Granie od 10 lat nieustannie promuje polską muzykę. W tym roku na fanów trasy również czekać będzie to, co w niej najlepsze. Wszystko za sprawą czwórki artystów, którzy połączyli siły, aby stworzyć wyjątkowy materiał specjalnie na potrzeby dziesiątej edycji trasy Męskie Granie. Katarzyna Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać nikomu – pierwsza dyrektor artystyczna w historii Męskiego Grania, która otworzyła projekt na kobiety, podnosząc jego muzyczną wartość. Igo – jedyny debiutant w składzie orkiestry. Jego obecność nie powinna jednak dziwić nikogo, kto oglądał finał trasy 2018 w Żywcu i widział, co Bass Astral x Igo zrobili na Scenie Ż. Organek – charyzmatyczny muzyk, który dwukrotnie stał na czele Męskie Granie Orkiestry, każdorazowo porywając tłumy. Krzysztof Zalewski – autor ubiegłorocznego singla „Początek”, który w zeszłym roku nuciła cała Polska. W zespole towarzyszyć będzie im jeszcze pięciu fantastycznych muzyków: Marcin Macuk, Michał FOX Król, Piotr Pawlak, Michał „Malina” Maliński oraz Bartek Pająk.

Zachęcamy do lektury naszego wywiadu:
Katarzyna Nosowska i Paweł Krawczyk
w kosmicznej rozmowie

Życzymy sobie i wam, by nas było stać na święty spokój. Szczęścia, ile się da, miłości w bród, mądrych ludzi wokół – śpiewają artyści w refrenie singla „Sobie i Wam” promującego tegoroczną trasę. Autorką tekstu jest Katarzyna Nosowska, muzykę skomponowali Marcin Macuk i Katarzyna Nosowska. Dziś (30 maja) premierę miał również teledysk do singla zapowiadającego dziesiątą edycję projektu, którego reżyserem jest Allan Willmann.

– Ostatnia edycja trasy Męskie Granie była olbrzymim sukcesem – mówi Ewa Kierlik, Marketing Manager Marki Żywiec. – W tym roku, z okazji dziesięciolecia, oczekiwania fanów projektu są jeszcze większe. To, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć Męskie Granie Orkiestra, w której składzie będą zarówno artyści bardzo dobrze znani z poprzednich lat, którzy mocno zapisali się w historii projektu, jak i ci, którzy wniosą do Męskiego Grania powiew świeżości. Wynikiem tego niezwykłego połączenia jest świetny singiel, który mamy nadzieję, spodoba się miłośnikom trasy – dodaje Kierlik.

Sprzedaż biletów

Już 6 czerwca o godzinie 12.00 wystartuje regularna sprzedaż biletów na wydarzenie. Będą one dostępne w cenie 149 zł na eBilet.pl oraz Eventim.pl. Wszystkie bilety będą imienne, a jedna osoba będzie mogła kupić maksymalnie cztery.

Szczegóły dotyczące trasy na www.meskiegranie.pl. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

Tego lata Męskie Granie odwiedzi następujące miasta:

Poznań, Cytadela, 13 lipca
Kraków, Muzeum Lotnictwa, 20 lipca
Gdynia, Park Kolibki, 27 lipca
Wrocław, Partynice, 3 sierpnia
Katowice, Strefa Kultury, 10 sierpnia
Warszawa, Służewiec, 17 sierpnia
Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, 24 sierpnia

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.05.2019
Aktualizacja: 30.05.2019