Hilding Anders Polska wśród uczestników Supplier of The Year FPH 2019

Udostępnij artykuł
Marka Hilding od ponad 80 lat projektuje i tworzy materace najwyższej jakości, dostępne w ponad 60 krajach. Jej przedstawiciele spotkają się z hotelarzami niezależnymi z całej Polski, inwestorami, kilkudziesięcioma kupcami, dyrektorami i prezesami z sieci podczas czternastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy. Hilding Anders Polska weźmie również udział w konkursie Supplier of the year, którego rozstrzygnięcie nastąpi na zakończenie XIV Forum Profit Hotel 2019 (11 grudnia, Marriott Warsaw Hotel).

Marka powstała w 1939 r. w Szwecji, jednak w fabryce Hilding Anders Polska położonej w Murowanej Goślinie, obecnie największym i najnowocześniejszym zakładzie produkcyjnym całego koncernu tworzone są materace, na których wyśpimy się nie tylko w zaciszu własnej sypialni, ale także w hotelu.

Spokojnie przespana noc jest tak samo istotna dla wymagających gości hotelowych, jak i dla osób, które przez dłuższy czas wykonują pracę z dala od domu, w innym mieście czy kraju. W końcu to odpoczynek daje siłę, żeby sprostać kolejnym wyzwaniom. Z myślą o wszystkich, którzy muszą spędzać noc poza domem stworzyliśmy kolekcję Hotel Expert. Zaprojektowana przez specjalistów linia materacy i łóżek kontynentalnych, sygnowana marką Hilding i stworzona z myślą o potrzebach hotelowych gości oraz właścicieli obiektów hotelowych. Spójna kolekcja zestawów sypialnianych oparta jest o nasze doświadczenia dotyczące aranżowania przestrzeni hotelowych nie tylko w Polsce, ale także w Europie oraz w Azji. Materace i łóżka z linii Hotel Expert są obecne w najlepszych, renomowanych hotelach.

Najważniejsze w projektowaniu

Komfort, który ma zapewniać materac oraz jego połączenie z odpowiednio dobranym łóżkiem. W zestawach Hotel Expert wykorzystaliśmy innowacyjne, elastyczne systemy sprężyn wysokiej jakości i zaawansowane technologicznie pianki oraz przyjemne w dotyku i wytrzymałe materiały obiciowe, a także powszechnie uznawane i sprawdzone konstrukcje materacy i łóżek. Pomyśleliśmy nie tylko o tych, którzy będą na naszych łóżkach i materacach spać, ale  także o tych, którzy je kupują –  właściciele i managerowie hoteli. Zadbaliśmy także o ich wysoką jakość, trwałość oraz łatwość w utrzymaniu.

Komfortowy sen to nie tylko korzyść i obietnica dla Twoich klientów. To także korzyści dla Ciebie! Hotel, do którego wracamy to ten, gdzie się wyspaliśmy i byliśmy gotowi stawić czoła kolejnym wyzwaniom! To dlatego oprócz przemyślanego, dobrze zaprojektowanego wnętrza hotelu, obsługi na najwyższym poziomie czy autorskiej kuchni proponujemy Tobie także, abyś zaprojektował swoim gościom zdrowy sen. Przygotowaliśmy  3 zróżnicowane grupy produktów, z których każdy ma zapewnić idealny wypoczynek. Zadbaliśmy o bezpieczeństwo komponentów, z których je tworzymy, a także o to, abyś z szerokiej oferty stylistycznej mógł wybrać coś, co doskonale wkomponuje się w klimat i wystrój Twojego hotelu.

Skomponuj zdrowy sen

Wszystkie zlecenia traktujemy szczególnie. Wiemy, że każdy klient i hotel ma inne potrzeby i wymagania, którym staramy się sprostać. Naszą rolą jest tworzenie optymalnych rozwiązań, takich, które będą łączyć w sobie dwa aspekty: wymagania i możliwości właściciela hotelu oraz jego gości. O projektowaniu zestawów hotelowych myślimy holistycznie – zastanawiamy się jacy goście odwiedzają konkretne miejsce, na jak długo i w jaki sposób będą używać hotelowego łóżka (czasami to np. najlepsze miejsce do pracy!). Nasze kolekcje są trwałe i łatwe w utrzymaniu najwyższego poziomu higieny i czystości.  Nie przygotowujemy jedynie gotowych, zamkniętych rozwiązań, chcemy współpracować, odpowiadać na indywidualne problemy, dostosowywać się do potrzeb. Dlatego Hotel Expert to kolekcja modułowa.  Możesz wybrać gotowy zestaw, korzystając z naszej rekomendacji ale możesz też go samodzielnie skomponować myśląc o swoich możliwościach  i potrzebach gości.

Certyfikowany sen

Wymagań stawianych producentom materacy, które projektuje się z myślą o rynku kontraktowym jest sporo. Materace marki Hilding z kolekcji Hotel-Expert posiadają atest PZH (Polskiego Zakładu Higienicznego), oraz certyfikat Oeko-Tex zapewniający o bezpieczeństwie wyrobów włókienniczych i gwarantujący, że tkaniny, z których je zrobiono są wolne od szkodliwych substancji mających negatywny wpływ na zdrowie. Coraz częściej marki zdobywają też atesty, które potwierdzają trudnozapalność tkanin, z jakich szyte są pokrowce. Hilding Anders Polska nie tylko spełnia wszystkie te wymagania, ale także idzie jeszcze o krok dalej i we własnym laboratorium oraz w laboratoriach współpracujących testuje i bada zarówno komponenty wykorzystywane do produkcji, jak i gotowe materace. Szczegółowo badana jest ich wytrzymałość, trwałość oraz odporność na zużycie. Systematycznie prowadzone są również analizy fizyko-mechaniczne pianek, sprężyn, włóknin oraz pokrowców, a także tak zwane „testy zmęczeniowe”.

Pamiętaj – dobry hotel gwarantuje swoim gościom zdrowy sen!

Więcej informacji na: www.hotel-expert.com.pl oraz na: http://hilding.pl/

VIDEORELACJA Z UBIEGŁOROCZNEJ EDYCJI
XIII FORUM PROFIT HOTEL 2018

SUPPLIER OF THE YEAR 2019
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY

W konkursie Supplier of the Year Forum Profit Hotel 2019 biorą udział firmy – dostawcy produktów, urządzeń, sprzętu, technologii i usług dla sektora HoReCa, które zgłosiły i opłaciły swój udział w XIV Forum Profit Hotel 2019 jako Sponsor lub Wystawca, albo wykupiły Kartę Wstępu – Business i będą prezentowały swoją ofertę podczas spotkań Business Speed Dating organizowanych w ramach wydarzenia. Trzech równorzędnych zwycięzców konkursu wybiera jury złożone z „kupców” uczestniczących w tegorocznej edycji Business Speed Dating. Laury dla najlepszych Dostawców Roku wręczone zostaną podczas wieczornej Gali na zakończenie XIV Forum Profit Hotel 2019.

Zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

Organizatorem jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Karolina Stępniak
redaktor naczelna Świat Hoteli
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.12.2019
Aktualizacja: 04.12.2019