Holiday Inn Warszawa-Józefów zmienia markę na Holiday Inn Resort

Udostępnij artykuł
Z dniem 6 grudnia 2021 roku hotel Holiday Inn Warszawa Józefów, działający w ramach sieci IHG Hotels & Resorts, a którego operatorem jest Aquila Hotele, rozpoczął proces rebrandingu z marki „Holiday Inn Warszawa Józefów” na – należącą do tej samej sieci – „Holiday Inn Resort Warszawa Józefów”. Właścicielem obiektu w dalszym ciągu pozostaje Aquila Park.

Rebranding jest odpowiedzią na rosnące potrzeby Gości. Trudny okres pandemiczny jedynie utwierdził nas w przekonaniu, że na te oczekiwania jesteśmy gotowi odpowiedzieć dopasowaną ofertą pod nowym szyldem – Holiday Inn Resort Warszawa – Józefów. W wielu aspektach od dawna spełniamy warunki właściwe dla marki Holiday Inn Resort, chociażby przez unikatową ofertę rekreacyjną, wyjątkową lokalizację oraz stale rosnący standard świadczonych usług, spójnych z misją i wizją firmy.

Do oficjalnego rozpoczęcia procesu przemiany doprowadziło wiele czynników. Jednym z nich jest lokalizacja hotelu – otulina Mazowieckiego Parku Krajobrazowego ze swoim unikatowym mikroklimatem. Obiekt z trzech stron otoczony jest lasem i bezpośrednio sąsiaduje z rezerwatem rzeki Świder, a jednocześnie znajduje się w bliskiej odległości od Warszawy. Za sprawą nowej obwodnicy i mostu południowego dojazd stał się jeszcze bardziej przystępny dla mieszkańców stołecznej metropolii.

Za decyzją o zmianie marki przemawia również szereg podjętych dotąd działań zmierzających do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Są to m.in. wprowadzane nowoczesne, unikatowe i komfortowe rozwiązania w pokojach jak i częściach wspólnych, wysokie i cały czas podnoszone kompetencje pracowników hotelu oraz nieustannie ulepszane procedury serwisowe.

Różnorodna i atrakcyjna oferta hotelu kierowana jest zarówno do klienta indywidualnego, jak i do zorganizowanych grup konferencyjnych, zespołów coworkingowych, uczestników prestiżowych spotkań czy ekskluzywnych narad biznesowych. W naszym obiekcie możliwa jest zarówno organizacja krótkich wizyt, spotkań biznesowych, jak również dłuższych pobytów: weekendowych, tygodniowych czy też wakacyjnych. Niebagatelną rolę w ofercie odgrywa centrum konferencyjne składające się z 12 sal różnej wielkości, w których odbywać się mogą również wszelkie wydarzenia okolicznościowe.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Zmiany, które już następują to m.in. całkowite odświeżenie części hotelowej. Podniesiony zostanie standard pokoi między innymi poprzez: zmieniony wystrój, wykładzinę i materace. W każdym pokoju stanie smart-telewizor 4K 55 cali z możliwością streamingu media TV: Netflixa, Prime Video czy HBO GO. Zostanie zwiększona liczba pokoi z łóżkami rodzinnymi. Łazienki zyskają nowe wyposażenie. Na każdym balkonie pojawią się meble wypoczynkowe.

Transformacja w Holiday Inn Resort Warszawa Józefów niesie ze sobą wiele pozytywów. Trwają prace nad zmianami, a przed hotelem jeszcze wiele wyzwań. Hotel Holiday Inn Resort Warszawa Józefów będzie miejscem bardziej urozmaiconym i ulepszonym, o nowym, zdecydowanie wyższym standardzie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.12.2021
Aktualizacja: 14.12.2021