Hotel Gdańsk: otwarcie nowej części obiektu

Udostępnij artykuł

W obiekcie znajdzie się m.in.: 36 pokoi, cztery sale konferencyjne na łącznie 150 osób oraz med-spa, w którym będą wykonywane zabiegi na pograniczu medycyny estetycznej i kosmetyki, przy użyciu nowoczesnych technologii.

Hotel Gdańsk mieści się w zabytkowym XVIII-wiecznym spichlerzu. Nowa część to dobudowany do niego nowoczesny budynek, urządzony w stylu marynistycznym. Połączy je szklany korytarz. Dzięki tej inwestycji hotel chce się otworzyć na gości konferencyjnych.

Hotel Gdańsk mieści się przy ul. Szafarnia 9. Jest to obiekt typu butikowego, który oferuje 48 pokoi. W skład hotelu wchodzi także gabinet masażu oraz dwupoziomowa restauracja, w której zainstalowany jest mikrobrowar produkujący jedyne gdańskie piwo (Brovarnia Gdańsk). Właścicielem obiektu jest Navo Investment Spółka z o.o.

Ministerstwo Sportu i Turystyki podaje, że w Gdańsku funkcjonuje obecnie 26 hoteli, w tym trzy pięciogwiazdkowe (Radisson Blu, Podewils, Dwór Oliwski), pięć czterogwiazdkowych, 12 – trzy-, pięć dwugwiazdkowych i jeden jednogwiazdkowiec. Z danych GUS i MSiT wynika, że w całym województwie pomorskim działa 125 hoteli. – Gdańsk szykuje się na Euro 2012. Aby stawić czoła napływowi ogromnej liczby turystów, w krótkim terminie, miasto inwestuje. Do końca 2010 roku ma powstać siedem nowych hoteli, w 2011 kolejne cztery. W ten sposób Gdańsk wzbogaci się o kolejne 1500 miejsc noclegowych – powiedziała portalowi Horecanet.pl, Anna Wójtowicz, specjalistka ds. promocji turystycznej, Gdańska Organizacja Turystyczna.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 31.05.2010
Aktualizacja: 31.05.2010