Hotel w ramach Parku Wodnego w Sanoku

Udostępnij artykuł

W ramach Parku mogą powstać m.in. hotel i restauracje oraz strefa odnowy biologicznej: sauny, fitnees klub i siłownia. Aktualnie spółka Park Wodny w Sanku poszukuje partnera prywatnego, który na zasadach partnerstwa publiczno-prywatnego zrealizuje przedsięwzięcie

Teren przeznaczony do zagospodarowania przez potencjalnego partnera prywatnego wynosi 3,56 ha i jest zlokalizowany w Sanoku przy ul. Królowej Bony. Odległość działki od lotniska międzynarodowego Jasionka/Rzeszów wynosi 83 km. Całe przedsięwzięcie obejmuje obiekt Parku Wodnego o wysokim standardzie oraz dodatkowe zaproponowane przez partnera prywatnego obiekty. W ramach współpracy, inwestor prywatny zrealizuje przedsięwziecie w oparciu o własne finansowanie, know how i doświadczenie. Natomiast partner publiczny przekaże grunt na całe przedsięwzięcie oraz prawo do eksploatacji pozostałych obiektów.

O pierwszych planach budowy Parku pisaliśmy już w lutym ubiegłego roku. Aktualnie w Sanoku działa pięć hoteli: dwa trzygwiazdkowe: Sanvit i Jagielloński, trzy dwugwiazdkowe: Pod trzema różami, Sanlux oraz Bona. Pozostała baza noclegowa w Sanoku to domy wycieczkowe, campingi, schroniska oraz kwatery prywatne.

Z danych MSiT wynika, że w całym woj. podkarpackim działają obecnie 93 hotele, głównie trzygwiazdkowe (44). Według GUS, stopień wykorzystania pokoi we wszystkich obiektach noclegowych zbiorowego zakwaterowania w województwie podkarpackim wyniósł w 2009 r. 33,4 proc. (32,2 proc. w 2008 r.). Stopień wykorzystania miejsc noclegowych wyliczono na 32 proc. (31,8 proc. w 2008 r.).
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 31.05.2010
Aktualizacja: 31.05.2010