Ibis świętuje 50. urodziny

Udostępnij artykuł

Jedna z najbardziej znanych marek hoteli w segmencie ekonomicznym świętuje swoją 50. rocznicę usług hotelowych na każdą kieszeń.

Innowacyjność, dobra jakość w przystępnej cenie i atmosfera sprzyjająca społecznym interakcjom to podstawowe założenia hoteli funkcjonujących pod markami rodziny ibis, która świętuje w tym roku 50. urodziny. Ta filozofia hotelarstwa stała się kluczem do sukcesu w segmencie ekonomicznym, przynosząc innowację na rynku europejskim wraz z końcem lat 70. i budując wiodącą pozycję marki w branży. Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2 500 lokalizacji w 79 krajach, z ambitnym planem rozwoju. W ramach celebracji okrągłej rocznicy, marka wkracza na nowy, 80. rynek – do Islandii wraz z otwarciem ibis Styles Reykjavik Muli.

Z okazji jubileuszu marka wprowadzi także nowy zbiór kluczowych wartości, program wsparcia pracowników, a także kampanię przywołującą wiodące przekazy i pozycję w branży z podkreśleniem zasług oraz osiągnięć zespołów i społeczności na całym świecie.

ibis jest definicją silnej marki o globalnym zasięgu, która zredefiniowała branże hotelarską poprzez proponowanie wysokiej jakości usług hotelowych dla każdego, niezależnie od posiadanego budżetu. 50. rocznica ibis to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim świadectwo pięciu dekad niezachwianego zaangażowania w kreowanie przystępnej oferty hotelowej dla wszystkich, a co za tym idzie – niekwestionowanego przywództwa w segmencie ekonomicznym. W tym roku z dumą świętujemy naszą rocznicę oraz sukces, którego zasługą są nasze nieustannie rozwijające się zespoły. Hotele marek ibis są także miejscami, w których adepci branży hotelarskiej rozpoczynają i rozwijają swoją karierę oraz pozostają z nami na lata. To niezmienna od pół wieku prawda, która sprawia, że ibis jest niezastąpioną grupą marek w naszej sieci. – mówi Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Ponad 2 500 hoteli w 79 krajach

Pierwszy hotel ibis przywitał gości we francuskim Bordeaux w 1974 roku. Marka dynamicznie rozwijała się od premiery, najpierw w Europie, a następnie na całym świecie, udowadniając, że hotele mogą zapewniać wysoki standard, spójny design i niezawodną ofertę w przystępnej cenie. Otwierając swoje drzwi dla wszystkich gości, ibis szybko stał się liderem w segmencie ekonomicznym, a oferowane w hotelach innowacyjne łóżka Sweet BedTM dziś można znaleźć we wszystkich hotelach marki na całym świecie. Sieć stała się pionierem standaryzacji, rewolucjonizując międzynarodowe wyjazdy poprzez gwarancję jakości usług hotelowych bez względu na lokalizację.

W 2012 roku Accor założył rodzinę ibis, składającą się z trzech marek: ibis, All Seasons (obecnie ibis Styles) i Etap Hotel (obecnie ibis Budget). Wtedy rodzina marek obejmowała ponad 1600 hoteli na całym świecie. Od tego czasu, portfolio sieci wzrosło o kolejne 1000 obiektów, zwiększając łączną liczbę hoteli do ponad 2 500 w 79 krajach.

Odmienne propozycje dla gości

Goście wybierają hotele ibis ze względu na dodatkową wartość, jaką mogą uzyskać w trakcie pobytu, wygodę, dogodną lokalizacją i przyjazny personel. Każda z marek ibis oferuje nieco odmienną propozycję dla gości, zapewniając im przystępną cenę, wygodę i komfort.

– ibis oferuje hotele z tętniącymi życiem przestrzeniami, zachęcającymi do wzajemnych interakcji, wykorzystując często muzykę, także graną na żywo do nawiązywania społecznych wzięzi. Angażujące i innowacyjne koncepcje gwarantują pełne komfortu i wygody miejsca pogrupowane na trzy główne projekty: Plaza, Agora i Square

ibis Styles skupia się na unikalnych motywach przewodnich w wystroju i kreatywnym designie, zapraszając gości do zanurzenia się w historię, jaką opowiada każdy hotel oraz wyrażania swojej kreatywności. Każdy z obiektów w ponad 640 lokalizacji na całym świecie charakteryzuje się niepowtarzalnym projektem i stylem.

ibis budget to nieskomplikowana oferta wygodnego, komfortowego i eleganckiego pobytu dla gości szukających noclegu w jak najbardziej przystępnej cenie.

Łącznie na portfolio marek ibis składa się blisko 1 700 hoteli w Europie, ponad 300 w obu Amerykach, więcej niż 330 w Chinach i ponad 250 obiektów na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

Poprzez jubileusz 50-lecia chcemy podkreślić naszą pozycję w segmencie oraz rozpocząć kolejne pół wieku z nową energią i entuzjazmem. Przez 50 lat ibis spełniał podstawowe założenia nowoczesnego i innowacyjnego hotelarstwa, a także serdecznej gościnności. Goście są dla nas najważniejsi i wiemy, że najwięcej pozytywnych wspomnień czerpią z miejsc, które odpowiadają na ich potrzeby oraz zapewniają im przyjemny pobyt. – mówi Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor.

W ramach jubileuszu hotele marki szykują szereg wydarzeń, uroczystości i otwarć nowych obiektów na całym świecie.

O markach rodziny ibis 

Od 1974 roku ibis jest pionierską marką, opartą na podstawowych zasadach przystępności cenowej, innowacyjności i niezawodności. Popularyzując podróże i hotelarstwo, jako pierwsza marka w Europie sprawiła, że wysokiej jakości komfortowe noclegi stały się dostępne dla wszystkich, bez względu na budżet. Od 2012 roku rodzinę ibis tworzą trzy odrębne sumbarki – ibis, ibis Styles i ibis Budget – każda z inną osobowością, designem i pasją, które łączy atmosfera otwartości oraz obietnica przystępnej ceny, wygody i komfortu. ibis jest najbardziej znanych marek w segmencie ekonomicznym na świecie, z ponad 2500 lokalizacjami w 79 krajach w ramach trzech marek. Marki ibis są częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej liczącej ponad 5 500 obiektów w ponad 110 krajach, a także marką uczestniczącą w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

Źródło: Accor

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 19.04.2024
Aktualizacja: 19.04.2024