IHG Hotels & Resorts wprowadza nową markę z segmentu Luxury & Lifestyle

Udostępnij artykuł
Pierwsze hotele Vignette Collection zostaną otwarte w Australii i Tajlandii. To już szósta marka wprowadzona przez IHG Hotels & Resorts w ciągu ostaniach czterech lat i 17 w portfolio. Sieć planuje na przestrzeni 10 lat włączyć do marki ponad 100 hoteli.
Hotel X, Brisbane, Australia

Marka Vignette Collection pozwoli właścicielom luksusowych hoteli na zachowanie unikalności ich obiektów, a jednocześnie na wykorzystanie siły systemów IHG Hotels & Resorts i programu lojalnościowego IHG Rewards Clubtłumaczy Andrzej Szymczyk, Development Director Poland and Eastern Europe w InterContinental Hotels Group.

Nasza nowa kolekcja Vignette daje IHG atrakcyjny sposób na powitanie światowej klasy niezależnych hoteli w naszej rodzinie marek. Łącząc charakterystyczną tożsamość każdego obiektu z potęgą naszej globalnej skali. Jak pokazują nasze pierwsze hotele w Australii i Tajlandii, każdy obiekt jest tak samo wyjątkowy jak następny. Wszystkie będą wspierane przez zaufaną reputację IHG w zakresie jakości – podkreśliła Keith Barr, dyrektor generalny IHG Hotels & Resorts. W ostatnich latach podchodziliśmy strategicznie do ulepszeń, które wprowadziliśmy do naszego portfolio Luxury & Lifestyle, które w ponad 400 hotelach i 100 000 pokoi jest drugim co do wielkości w branży. Opieraliśmy się na dziedzictwie i globalnym sukcesie naszej marki InterContinental, dzięki szybkiej międzynarodowej ekspansji Kimpton i Hotel Indigo oraz przejęciom Six Senses i Regent. Spodziewamy się, że w ciągu 10 lat przyciągniemy ponad 100 hoteli Vignette Collection. A marka będzie kluczem do realizacji naszych ambicji, jakim jest osiągnięcie wiodącego w branży wzrostu pokojów netto.

Wśród pierwszych hoteli, które dołączą do kolekcji IHG Vignette Collection, będzie pięciogwiazdkowy Hotel X. Znajdujący się w centrum doliny Fortitude w Brisbane w Australii. Charakterystyczne wzornictwo i luksusowe udogodnienia hotelu X upamiętniają tę kultową dzielnicę Brisbane. Dzięki ultra-fajnej sztuce, awangardowemu oświetleniu i wyjątkowym widokom na panoramę miasta. Tętniący życiem tajlandzki hotel Pattaya Aquatique będzie również jednym z pierwszych hoteli, które dołączą do kolekcji Vignette.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.08.2021
Aktualizacja: 26.08.2021