Aktualnie sieć posiada blisko 6 tys. hoteli w ponad 100 krajach. Właśnie poinformowała o uruchomieniu nowego programu lojalnościowego – IHG One Rewards. Skupiony jest wokół swoich gości dający im atrakcyjniejsze korzyści, więcej sposobów na ich gromadzenie, a wszystko to dzięki wiodącej technologii w nowej aplikacji mobilnej. Łączy członków IHG One Rewards z rosnącym portfolio 17 marek IHG Hotels & Resorts.
Uruchomienie IHG One Rewards jest następstwem ogłoszenia w styczniu 2022 roku nowej struktury statusów i gromadzenia punktów premiowych. Zaprojektowanej z myślą o wsparciu członków w szybszym zdobywaniu większej liczby punktów, a także zapewnieniu szerszych możliwości ich wykorzystania.
ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Najważniejsze elementy programu IHG One Rewards
- Szybsze zdobywanie punktów: Nowa struktura statusów i zdobywania punktów premiowych umożliwią członkom szybsze gromadzenie większej liczby punktów, a także zdobywanie nagród. Weszła w życie 13 kwietnia 2022 roku i będzie widoczna na wszystkich kontach członkowskich do 17 kwietnia 2022 r.
- Atrakcyjniejsze korzyści:
- Bezpłatne śniadanie w przypadku członków Diamond Elite w ramach wyboru udogodnienia powitalnego
- Ekskluzywny dostęp do promocji rabatowych Reward Night dla członków Platinum Elite oraz Diamond Elite
- (w przypadku dostępności do apartamentów lub innego pokoju typu premium dla członków Platinum Elite oraz Diamond Elite)
- Wyjątkowy wybór: IHG One Rewards wprowadza Milestone Rewards. Nową, opartą na technologii platformę, która zapewni członkom możliwość wyboru nagród, które są dla nich najważniejsze. Począwszy od zaledwie 20 noclegów, członkowie będą mieli do wyboru nagrody co 10 noclegów do 100 noclegów. Wybór takich Milestone Rewards obejmuje punkty. Nagrody $20 w gastronomii, potwierdzone podwyższenie kategorii z pokoju standard do apartamentu oraz dostęp do Club InterContinental
W nadchodzących tygodniach IHG Hotels & Resorts wprowadzi również nową aplikację mobilną IHG One Rewards. Będzie wspierać program IHG One Rewards i sprawi, że doświadczenie związane z korzystaniem z programu lojalnościowego będzie dostępne na wyciągnięcie ręki. Aplikacja jest kluczowym elementem programu IHG One Rewards i stanowi podstawę przyszłego rozwoju. Nowe doświadczenia klientów są bardziej spersonalizowane. Nowa aplikacja zapewnia usprawnioną rezerwację. Umożliwia także członkom otrzymywanie informacji, szybsze zameldowanie, pozostawanie w kontakcie z hotelem, a także elastyczność podczas podróży. Członkowie IHG One Rewards zostaną poproszeni o aktualizację aplikacji na swoim urządzeniu. Przy użyciu Apple App Store lub Google Play Store.
Jakie zmiany?
Nowa marka IHG One Rewards ma odmienione logo z unikalną ikoną „One”. Oznaczenie „One” w programie IHG One Rewards to potwierdzenie długoterminowych wartości naszego nowego programu – „One You” – potwierdzenie indywidualności i „One Future” – naszego zaangażowania w pozytywny wpływ na ludzi, społeczności i naszą planetę.
Claire Bennett, Global Chief Customer Officer w IHG Hotels & Resorts, powiedziała: To jedna z największych i najbardziej kompleksowych inwestycji zrealizowanych przez IHG Hotels & Resorts w ostatnich latach. To także największy rozwój jakiego dokonaliśmy w obszarze programów lojalnościowych od czasu wprowadzenia pierwszego w branży programu lojalnościowego. Realnie zmieniamy doświadczenia gości dając naszym członkom programu lojalnościowego więcej elementów, których oczekują. Wyższą wartość i ciekawe korzyści przekazywane indywidualnie za pomocą nowej technologii, poprzez naszą nową aplikację mobilną.
Zbudowany na podstawie opinii naszych gości, zespołów hotelowych raz właścicieli, IHG One Rewards ma świeży wygląd i zapewnia gościom kontrolowanie ich podróży. Uznaje fakt, że nie ma dwóch takich samych członków. Potwierdza go pozwalając gościom podróżować i wyznaczać cele zgodnie z ich uznaniem. Każdego dnia w naszych hotelach przyjmujemy więcej gości i choć zamiłowanie do podróży ma charakter powszechny, powody i sposoby podróżowania pozostają odmienne. Dzięki IHG One Rewards, nasi członkowie mogą kształtować odpowiednie dla nich nagrody.
Dotychczasowe pobyty członków od 1 stycznia 2022 roku będą uwzględniane do ich nowego i podwyższonego statusu. Nowa struktura uzyskiwania statusów, a także gromadzenia punktów premiowych wchodzi w życie 13 kwietnia 2022 roku. Będzie widoczna na wszystkich kontach członkowskich do 17 kwietnia 2022 r. Wszystkie korzyści dla członków – w tym uruchomienie Milestone Rewards – zostaną udostępnione członkom na początku czerwca 2022 r.
*Tworząc nowy program lojalnościowy, IHG wysłuchało opinii tysięcy podróżnych. Influencerów, mediów, właścicieli i operatorów, a także uwzględniło liczne ogólnoświatowe badania konsumenckie. Badania wykazały, że co do zasady najbardziej pożądanymi korzyściami od 2018 roku były: podwyższenie standardu pokoju i bezpłatne śniadania. Następnie zniżki dla członków, elastyczne punkty i punkty premiowe, punkty do wykorzystania na gastronomię i śniadania, a także dostęp do Club InterContinental.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.