[SPECJALNIE DLA NAS] Inter-Mlecz jako wieloletni dostawca w branży HoReCa nieustannie stara się podążać za zmieniającymi się realiami rynku gastronomicznego. Analizując trendy i potrzeby naszych klientów nie możemy ignorować rosnącego w siłę wegetarianizmu oraz weganizmu – podkreśla w specjalnym komentarzu do Świata Hoteli, Paulina Włodarczyk, starszy kupiec Inter-Mlecz.

Raport ,,Jak odżywiają się Polacy? Kukuła Healthy Foods 2021” wskazuje, że już 10% Polaków (w wieku od 18 do 65 lat) jest wegetarianami, a 6% – weganami. Jeszcze większą grupę konsumentów stanowią flexitarianie. Są to osoby stosujące dietę roślinną ze sporadycznym spożywaniem mięsa i ryb. Kuchnia roślinna rozwija się w bardzo szybkim tempie.
Obecnie, posiadanie w menu dania i deseru wege, jako alternatywy dla klasyki, to wręcz obowiązek każdej restauracji, hotelu czy cateringu. Jako specjalista foodservice rozumiemy, że nasza oferta powinna rozwijać się wraz z oczekiwaniami klientów. W ostatnich latach z powodzeniem wprowadziliśmy do portfolio alternatywy produktowe dla nabiału, mięsa i ryb. Współczesny rynek producencki daje duże możliwości dystrybutorom do bycia kompleksowymi partnerami biznesowymi dla klientów w branży HoReCa. Posiadamy szeroki zakres produktów wege i wegan. Zaczynając od mrożonych zastępników mięsa z bobu, soi, ciecierzycy, z konopiami, poprzez tofu, tempeh i seitan, kończąc na sojowych i kokosowych alternatywach dla jogurtów, serów i wędlin. Posiadamy wegańskie mieszanki piekarnicze, roślinne napoje i ,,śmietanki”, substytuty sosów i majonezów, margaryny i tłuszcze, wegański smalec oraz dania gotowe na bazie warzyw i strączków. Wszystkie te produkty można znaleźć w ofercie Inter-Mlecz.
ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Współpracujemy z największymi producentami wegańskimi i wegetariańskim na świecie. Stawiamy również na wspólny rozwój z polskimi producentami tego sektora branży. Pomagamy klientom w pozyskiwaniu od producentów certyfikatów V-LABEL. Chcąc być nowoczesnym dostawcą musimy również oferować naszym klientów pełne wsparcie merytoryczne oraz inspiracyjne.
Cyklicznie organizujemy tematyczne Master Class, na których wspólnie z doradcami kulinarnymi producentów szkolimy naszych klientów. Pokazujemy, że w łatwy i smaczny sposób możemy łączyć konwencjonalną i tradycyjną kuchnię z innowacjami roślinnymi. Dbamy o to, aby produkty wegan i wegetarian były poprawnie oznaczone i łatwo dostępne dla klientów sprawdzających naszą ofertę na platformie B2B. Z ciekawością obserwujemy kolejne nowości i innowacje wprowadzane na polski rynek gastronomiczny. Jednym z celów biznesowych w nadchodzącym roku będzie uzyskanie pozycji lidera wśród dostawców produktów roślinnych na obsługiwanym przez nas rynku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione