Inter-Mlecz: Oferta wege to już obowiązek

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Inter-Mlecz jako wieloletni dostawca w branży HoReCa nieustannie stara się podą­żać za zmieniającymi się realiami rynku gastronomicznego. Anali­zując trendy i potrzeby naszych klientów nie możemy ignorować rosnącego w siłę wegetarianizmu oraz weganizmu – podkreśla w specjalnym komentarzu do Świata Hoteli, Paulina Włodarczyk, starszy kupiec Inter-Mlecz.

Raport ,,Jak od­żywiają się Polacy? Kukuła Heal­thy Foods 2021” wskazuje, że już 10% Polaków (w wieku od 18 do 65 lat) jest wegetarianami, a 6% – weganami. Jeszcze większą grupę konsumentów stanowią flexitarianie. Są to osoby sto­sujące dietę roślinną ze spora­dycznym spożywaniem mięsa i ryb. Kuchnia roślinna rozwija się w bardzo szybkim tempie.

Obecnie, posiadanie w menu dania i deseru wege, jako alter­natywy dla klasyki, to wręcz obo­wiązek każdej restauracji, hotelu czy cateringu. Jako specjalista foodservice rozumiemy, że na­sza oferta powinna rozwijać się wraz z oczekiwaniami klientów. W ostatnich latach z powodze­niem wprowadziliśmy do portfolio alternatywy produktowe dla na­biału, mięsa i ryb. Współczesny rynek producencki daje duże możliwości dystrybutorom do bycia kompleksowymi partnerami biznesowymi dla klientów w bran­ży HoReCa. Posiadamy szeroki zakres produktów wege i wegan. Zaczynając od mrożonych zastęp­ników mięsa z bobu, soi, ciecierzy­cy, z konopiami, poprzez tofu, tem­peh i seitan, kończąc na sojowych i kokosowych alternatywach dla jogurtów, serów i wędlin. Posiada­my wegańskie mieszanki piekarni­cze, roślinne napoje i ,,śmietanki”, substytuty sosów i majonezów, margaryny i tłuszcze, wegański smalec oraz dania gotowe na bazie warzyw i strączków. Wszystkie te produkty można znaleźć w ofercie Inter-Mlecz.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli wrzesień-październik 2023

Współpracujemy z najwięk­szymi producentami wegański­mi i wegetariańskim na świecie. Stawiamy również na wspólny rozwój z polskimi producentami tego sektora branży. Pomagamy klientom w pozyskiwaniu od pro­ducentów certyfikatów V-LABEL. Chcąc być nowoczesnym dostaw­cą musimy również oferować naszym klientów pełne wsparcie merytoryczne oraz inspiracyjne.

Cyklicznie organizujemy te­matyczne Master Class, na któ­rych wspólnie z doradcami kuli­narnymi producentów szkolimy naszych klientów. Pokazujemy, że w łatwy i smaczny sposób możemy łączyć konwencjonalną i tradycyjną kuchnię z innowacja­mi roślinnymi. Dbamy o to, aby produkty wegan i wegetarian były poprawnie oznaczone i łatwo do­stępne dla klientów sprawdzają­cych naszą ofertę na platformie B2B. Z ciekawością obserwuje­my kolejne nowości i innowacje wprowadzane na polski rynek gastronomiczny. Jednym z celów biznesowych w nadchodzącym roku będzie uzyskanie pozycji li­dera wśród dostawców produk­tów roślinnych na obsługiwanym przez nas rynku.

20 LAT INTERCONTINENTAL WARSAW W ŚWIECIE HOTELI

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Opublikowano: 10.11.2023
Aktualizacja: 13.11.2023