Inwestycje PHH – wybrane realizacje

Udostępnij artykuł

Polski Holding Hotelowy aktualnie prowadzi szereg realizacji, mających na celu podniesienie standardu swoich hoteli i obiektów. Poniżej prezentujemy wybrane inwestycje PHH.

Hotel Huzar w Lubinie → Holiday Inn Express

Liczba pokoi po modernizacji: 150
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 4 sala konferencyjne
Projekt: KM Rubaszkiewicz

Zgodnie z założeniami koncepcji architektonicznej wnętrza hotelu zaprojektowano tak, aby zapewnić gościom niezapomniany pobyt. Dla pokoi hotelowych wybrano jasną tonację, by stworzyć przytulne i ciepłe wnętrza. W częściach wspólnych architekci zastosowali nowoczesną, livestylową stylistykę, nawiązującą do tkanki miejskiej Lublina. Ożywiona kolorystyka, a także bogaty dobór elementów wykończenia nawiązują do nowoczesnego oblicza miasta i dynamicznego charakteru marki Holiday Inn Express. Projektanci zadbali również o balans między ożywionymi częściami wspólnymi a strefą prywatną i konferencyjną. Dzięki temu zostanie zapewniony komfortowy pobyt dla każdego gościa hotelu Holiday Inn Express.

Hotel Katowice → voco

Liczba pokoi: 167
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 4 sale konferencyjne
Projekt: FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki

Jednym z głównych założeń projektu przygotowanego przez pracownię architektoniczną FBT jest podkreślenie obecnej architektury i nawiązanie do lat, w których powstawał budynek. We wnętrzach znajdują się dzieła polskiego designu, idealnie komponujące się ze stylem, który proponowany jest w hotelach marki voco.

Bar w lobby zlokalizowany jest przy oknach, tak żeby w okresie letnim, po rozsunięciu okien, móc korzystać z baru od strony tarasu. Projekt zakłada, że teren patio dostępny jest teraz bezpośrednio z tarasu lobby za pośrednictwem schodów. Z kolei przestrzeń restauracji została powiększona, dzięki czemu naturalne światło wpada do niej od dwóch stron. Pod sufitem znajduje się materiałowa instalacja, która również tworzy niepowtarzalny klimat wnętrza.

W części podziemia, wygospodarowana została również przestrzeń dla gości konferencyjnych, do której można dostać się za pomocą wind i klatki schodowej. Znajdują się tam sale konferencyjne, utrzymane w kolorystyce powtarzającej się w całym hotelu, a także strefa fitness wraz z siłownią.

Hotel Reymont w Łodzi → Aiden by Best Western

Liczba pokoi po modernizacji: 62
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 4 sale konferencyjne
Projekt: KM Rubaszkiewicz

W hotelu Aiden by Best Western@Łodź tło stanowić będą jasne, delikatne barwy piaskowe. W połączeniu z kolorami głębokiego granatu wprowadzają w spokojny klimat. Wnętrza hotelu, inspirowane nowojorskim stylem Hamptons, zostały urozmaicone odważnymi kolorami mebli przywołującymi widoki niczym z obrazów artystów fowizmu. Wszystko to nadaje niepowtarzalny charakter hotelowi Aiden by Best Western@Łodź. Umeblowanie w stylu retro uzupełnione współczesnymi dekoracjami pozostaje nowoczesne, w duchu obecnych nurtów architektury wnętrz.

Ośrodek wypoczynkowy „Zagroń”

Liczba pokoi po modernizacji: 95
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 3 sale konferencyjne
Projekt: MACH MACH ARCHITEKTURA

Nadrzędnym założeniem przyjętym w koncepcji architektonicznej renowacji jest wykorzystanie walorów położenia kompleksu. Dodatkowo stworzenie przestrzeni opartej na nowoczesnym designie, prostych formach architektonicznych, a także funkcjonalności. Zagroń ma stać się zieloną enklawą, oferującą gościom głęboki relaks; odbiciem atrakcyjności turystycznej regionu i idealnym miejscem na wypoczynek.
Zastosowane w przedstawionym projekcie koncepcyjnym materiały wykończeniowe, takie jak surowe, kamienne posadzki w strefie lobby i recepcji połączone z drewnianymi okładzinami ścian, a także szkłem, nawiązują do otaczającej przyrody. Materiały te będą najlepszą wizytówką obiektu, który po wielu latach znów odzyska spójny i interesujący wygląd.

Hotel Hetman Rzeszów → Best Western Plus

Liczba pokoi po modernizacji: 60
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 2 sale konferencyjne
Projekt: Pracownia FBT

Istniejąca bryła, a także wnętrza hotelu Hetman zostaną zmodernizowane w stylu wpisującym się w charakter marki Best Western Plus. Priorytetem, jaki postawiła sobie pracownia FBT było stworzenie wnętrz, których klimat jest zarówno nowoczesny, jak i subtelny. A przy tym kontrastuje z surową bryłą budynku. Postawiono na materiały o stonowanej kolorystyce – wyjątek stanowią czerwone akcenty nawiązujące do logo Best Western Plus.

Best Western Plus Hetman

Hotel Wieniawa we Wrocławiu i Hotel Ikar w Poznaniu → Four Points by Sheraton

Wieniawa
Liczba pokoi po modernizacji: 156
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 4 sale konferencyjne
Projekt: Emkaa Architekci

Ikar
Liczba pokoi po modernizacji: 156
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 4 sale konferencyjne
Projekt: Emkaa Architekci

Jak podkreślą projektanci z Emkaa Architekci, głównym celem zmian jest adaptacja obiektów dla nowego standardu hoteli. Projekt wnętrz inspirowany jest ponadczasowymi rozwiązaniami materiałowymi i nawiązuje do polskiego modernizmu. Przestrzenie publiczne i hotelowe strefowane są poprzez odpowiednio dobraną kolorystykę, a także elementy dekoracyjne nadające hotelowi domowy charakter. Głównym punktem strefy wejściowej jest centralnie wyeksponowane działo sztuki, a także kominek, a w pozostałych częściach zieleń i mniejsze elementy dekoracyjne. Zmianie ulegnie także otoczenie obiektu. Zaprojektowane zostały nowe nawierzchnie i atrakcyjna zieleń, która prócz wartości estetycznej pozwala wizualnie i akustycznie odciąć taras od ruchu ulicznego. Prezentowana koncepcja spełnia wszelkie wymogi dotyczące klasyfikacji obu hoteli w standardzie 4 gwiazdek i dostosowania ich do wymogów marki Four Points by Sheraton.

Hotel Royal w Krakowie → Le Méridien

Liczba pokoi po modernizacji: 126
Liczba sal konferencyjnych po modernizacji: 3 sale konferencyjne
Projekt: KM Rubaszkiewicz

W zakresie części publicznej przyjęto kontekstowe nawiązania do miejscowych wartości, jakimi są m. in. rzemiosło oraz sztuka, w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami. Realizując program marki Le Méridien przestrzenie wypełniają lokalne niuanse krakowskie, będące hołdem w stronę czasów powstawania hotelu i artystycznej Awangardy Krakowskiej. Narracyjność elementów towarzyszy każdej części projektowanej koncepcji. Design hotelu podkreśla to co najważniejsze w założeniach marki Le Méridien m. in. funkcje poznawcze, doświadczanie oraz pasję do sztuki i instalacji artystycznych. Przestrzenie hotelu służą kontaktom, stymulują współpracę i ciekawość, nawiązują do krakowskich kamienic, lokali kawiarnianych pełnych starych bibelotów, książek, tomików poezji, obrazów i muzyki. Stosowane wyrafinowane materiały (wyszukane w kolorze kamienie, mosiądz, okładziny drewniane) zaznaczają bliskość wielkiej historii dziedzictwa narodowego i podkreślają pompatyczność kultury miasta Krakowa. Wnętrza pokoi, restauracji oraz konferencji scalają współczesne wzornictwo i rzemiosło dając wysublimowany eklektyzm oraz krakowski sznyt. Technologie, kształty, grafiki, kartograficzne elementy oraz wzornictwo mid century odnoszą się do historii powstawania oraz założeń marki Le Méridien o nieograniczonych możliwościach podróżowania oraz odkrywania świata w wielkim stylu.

Materiał przedstawiający inwestycje PHH powstał na potrzeby:

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 01.07.2022
Aktualizacja: 01.07.2022