Iwona Donimirska ostatnio związana była z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva. Przez osiem lat realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i ibis. Otwarcie pierwszego, pięciogwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju zaplanowano na maj br.
Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations, a także eventy skierowane do kluczowych klientów. Z branżą hotelową związana jest od 15 lat. Karierę rozpoczęła od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe.
W latach 2013-2021 zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży, a także strategii marketingowej. Dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła, a także wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.
Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej. Bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać również z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób, a także strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu zaplanowano na maj bieżącego roku.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.