Iwona Donimirska dyrektorem sprzedaży i marketingu w Hotelu Belmonte

Udostępnij artykuł

Iwona Donimirska ostatnio związana była z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva. Przez osiem lat realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i ibis. Otwarcie pierwszego, pięciogwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju zaplanowano na maj br.

Iwona Donimirska Belmonte

Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations, a także eventy skierowane do kluczowych klientów. Z branżą hotelową związana jest od 15 lat. Karierę rozpoczęła od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe.

W latach 2013-2021 zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży, a także strategii marketingowej. Dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła, a także wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.

Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej. Bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać również z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób, a także strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu zaplanowano na maj bieżącego roku.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 10.03.2022
Aktualizacja: 12.01.2023