Iwona Donimirska dyrektorką Klekotki Spa & Resort

Udostępnij artykuł

Posiadająca ponad 16-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej Iwona Donimirska objęła w tym roku funkcję dyrektora kompleksu Klekotki Spa & Resort. Jej głównym celem jest przekształcenie tego miejsca w przestrzeń dla osób poszukujących wielowymiarowego relaksu. Poprzez kontakt z naturą, aktywny wypoczynek i interesujące wydarzenia.

Iwona Donimirska
Iwona Donimirska

Każdy z naszych gości przyjeżdża do Klekotek ze swoją własną wizją odpoczynku. Moim celem jest sprawić, aby wszyscy odnaleźli u nas wytchnienie, jakiego potrzebują i zapewnić wyjątkowy komfort, odprężenie w SPA, urozmaicone atrakcje i inspirujące spotkania. Mamy wielu powracających gości i jest dla mnie niezwykle istotne, aby przy każdym kolejnym pobycie odkrywali coś zupełnie nowego. A przy tym stawiam na niebanalne i urokliwe wnętrza, przyciągające wzrok detale i niewymuszoną naturalność, którą przepełnione są Klekotki. Czerpiemy z natury i lokalnej tradycji, na miejscu przygotowujemy własne przetwory z naszej ekologicznej uprawy. Pieczemy chleb z mąki z lokalnego młyna. Współpracujemy z lokalnymi dostawcami, którzy są przecież naszymi sąsiadami. Ta lokalność i sezonowość są w Klekotkach niezwykle pielęgnowane. Nasi goście zasługują na najlepsze wspomnienia – mówi Iwona Donimirska.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli maj-czerwiec 2023

Iwona Donimirska – biografia

Przez osiem lat związana była z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva. Realizowała tam strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i Ibis

16-letnie doświadczenie w branży hotelarskie rozpoczynała od stanowiska specjalisty ds. konferencji, a także bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe. W latach 2013 – 2021 zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej dla hoteli czterech marek własnych DeSilva, a także sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor, spełniających standardy marek Mercure i Ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła, również wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe. 

Jednym z ostatnio realizowanych projektów Iwony Donimirskiej był pre-opening pierwszego pięciogwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju. Na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu Belmonte ukształtowała strategię, zbudowała zespół i wdrożyła z sukcesem pierwsze realizacje, zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe.

Źródło: ID

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 21.08.2023
Aktualizacja: 21.08.2023