Janpol: Stawiamy na ciągły rozwój

Udostępnij artykuł
– Jako producent uważamy, że sektor hotelowy w Polsce to branża nieustannie rozwijająca się. Związane jest to nie tylko z tworzeniem się nowych ośrodków, ale także z przebudową i modernizacją tych istniejących – mówi Katarzyna Kryś-Gańczorz, menadżer sprzedaży hotelowej Janpol.

Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie i wieloletnią obecność na rynku HoReCa możemy śmiało powiedzieć, że trend ten zapewne szybko się nie zmieni, a nawet jeżeli nadchodzące lata nie przyniosą tak spektakularnych inwestycji, to ciągle pozostaje element modernizacji tych istniejących, co dla nas jako dostawców wciąż jest ważną kwestią współpracy na linii producent-inwestor. Dlatego też oferta, jaką zbudowaliśmy dla branży HoReCa, dostarcza kompleksową obsługę nie tylko nowym obiektom, ale także tym rozwijającym się.

Z początkiem tego roku, w naszej firmie zaszły duże zmiany zarówno wizerunkowe, jak i produktowe. Modyfikacja logotypu oraz przeprojektowanie oferty standardowej były pierwszym krokiem do dalszych zmian, w których na bazie istniejącego katalogu artykułów hotelowych powstała marka Bosquo. To linia luksusowych produktów dedykowanych dla branży HoReCa. Jest kompletną bazą rozwiązań realnie odpowiadającym potrzebom architektów i inwestorów. Tworząc Bosquo wyszliśmy z założenia, że to oni kreują wygląd hotelowych wnętrz, a my powinniśmy przekazać odpowiednie narzędzia, dzięki którym mogą tego dokonać. Dobrze, gdy instrumenty te są kompletne, ale też na tyle uniwersalne, by nie ograniczały w żaden sposób wizji projektantów. Takie właśnie są produkty Bosquo. To podstawa do tworzenia indywidualnych, autorskich projektów, które zachwycą nawet najbardziej wymagających gości.

Na potrzeby nowej marki powstała dedykowana, odrębna strona internetowa, a także spójny z nią katalog wizerunkowy. Wierzymy, że tak przedstawiona oferta zainteresuje potencjalnych klientów i ukaże prawdziwy potencjał płynący z naszych produktów. Każdy z nich przedstawiony jest w kilku różnych aranżacjach, by ukazać uniwersalność zastosowań i doskonałe możliwości adaptacyjne.

Komentarz powstał specjalnie na potrzeby publikacji:
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
>kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.09.2019
Aktualizacja: 04.09.2019