Tegoroczny finał konkursu na najlepszego recepcjonistę roku, organizowany przez stowarzyszenie A.I.C.R Polska, odbył się w Sofitel Grand Sopot. Szczególne wyróżnienie za najwyższe standardy obsługi gości otrzymali Jędrzej Król z Sofitel Grand Sopot, Anna Pankova z Sheraton Sopot Hotel oraz Yeva Zelinska z Sheraton Grand Warsaw. Zajęli odpowiednio pierwsze, drugie i trzecie miejsce w konkursie.
Polska edycja konkursu na najlepszego recepcjonistę roku organizowana jest przez A.I.C.R. Polska od 2016 roku. W tym roku w finale, który odbył się w Sofitel Grand Sopot wzięli udział przedstawiciele takich hoteli jak: Sofitel Grand Sopot, Sheraton Grand Warszawa, NYX Hotel Warszawa, Sheraton Sopot Warszawa, Sofitel Warszawa Victoria, Nobu Hotel Warszawa, Royal Tulip Warszawa, Radisson Blu Sopot.
ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Wydarzenie to, będące polską edycją międzynarodowego konkursu, składa się z wieloetapowej rywalizacji, zakończonej finałem obejmującym część teoretyczną oraz praktyczną.
A.I.C.R Polska, pełniąc funkcję forum dla hotelarzy, przyczynia się do integracji branży, debaty nad wspólnymi wyzwaniami, wymiany doświadczeń i promocji polskiej turystyki, a także podnoszenia kwalifikacji pracowników hoteli. Organizowany konkurs „Recepcjonista Roku” ma nie tylko lokalne, ale i międzynarodowe znaczenie, otwierając laureatom drzwi do reprezentowania Polski w konkursie David Campbell Trophy. Polski laureat będzie reprezentował Polskę już w lutym na lazurowym wybrzeżu, czyli w miejscu gdzie w roku 1964 powstało stowarzyszenie.
Źródło: A.I.C.R Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione