Julius Meinl i Hotel Crystal Mountain – współpraca i partnerstwo!

Udostępnij artykuł
Mówi: Prezes Julius Meinl Polska Kacper Kossowski:
Jakiej jakości jest kawa serwowana w Polsce podczas hotelowych śniadań?

Odpowiadając najkrócej, wybór kaw śniadaniowych jest bardzo różny, od certyfikowanych kaw 100% Arabica po mieszanki z przewagą Robusty. Co cieszy nas szczególnie, to fakt, że wraz ze zwiększeniem rozpoznawalności naszej marki rośnie również świadomość Klientów, którzy nie rzadko doskonale wiedzą, czego szukają i precyzyjnie określają swoje oczekiwania. Dzięki szerokiemu portfolio jesteśmy w stanie spełnić każde ich życzenie.

Jako grupa pracujemy z największymi sieciami hotelowymi na ponad 70 rynkach świata. Gwarantuje to nam bezcenne doświadczenie, z którego korzystamy przy realizacji projektów w Polsce.

Jakimi działami oraz kompleksowymi rozwiązaniami trzeba dysponować, żeby obsłużyć ***** Hotel?

Nasza firma dysponuje nie tylko kompleksową ofertą produktów i urządzeń, które zabezpieczają wszystkie potrzeby hotelu, ale również działami serwisu i wsparcia klienta, które gwarantują legendarną jakość obsługi Julius Meinl.

Wyposażamy hotele kompleksowo w kawę, herbatę, czekoladę jak również w kapsułki z kawą, które znajdują się w pokojach. Do obsługi dedykowani są doświadczeni profesjonaliści znający potrzeby ryku.

Co w pracy z takim dużym partnerem jest najważniejsze?

Chciałbym podkreślić, że nasze wysokie standardy obsługi są jednakowe dla Wszystkich naszych klientów, a konkurencyjny rynek wymaga od nas bezustannego ich doskonalenia. Dzięki kompleksowemu podejściu gwarantujemy naszym klientom pełną opiekę kawową, umożliwiając naszym klientom skupienie się na innych pozostałych aspektach funkcjonowania ich biznesu.

Covid pokazał również, jak ważna jest współpraca ze stabilnym i silnym dostawcą.

Julius Meinl, od ponad 160 lat dowodzi swojej odporności na różnego rodzaju kryzysy, będąc dumnym partnerem tysięcy klientów na całym świecie.

Jak szybko jesteście w stanie zareagować na awarie urządzeń i je zastąpić?

Dysponujemy własnym działem serwisu oraz siatką sprawdzonych partnerów serwisowych na terenie całej Polski. Grupa Julius Meinl współpracuje od lat z najlepszymi i największymi producentami ekspresów na świecie. Doskonałym dowodem na bliską współpracę są logowane fabrycznie urządzenia produkowane bezpośrednio w fabrykach takich marek jak: La Cimbali, Rancillio czy Dr. Coffee. Oczywiście zagwarantowanie ciągłości pracy naszych klientów to również dla nas absolutny priorytet. Szerokie zaplecze różnorodnych maszyn i doświadczony dział serwisu pozwala nam na szybką reakcję, a w zależności od rodzaju awarii, reagujemy poprzez konsultację telefoniczną, naprawę na miejscu lub zapewnienie urządzenia zastępczego w przypadku poważniejszych usterek.

Czy są inne produkty lub działania, które otwierają Wam kolejne drzwi do współpracy?

W Julius Meinl głęboko wierzymy, że poprzez zrównoważony rozwój realizujemy swoje zobowiązanie widoczne w każdej filiżance kawy. Istotną grupą produktów w naszym portfolio są

produkty certyfikowane, ekologiczne herbaty, czy kompostowalne kapsułki do kawy.

Nasi klienci w przeważającej części współdzielą z nami ideę zrównoważonego rozwoju i coraz częściej sięgają po produkty wytwarzane z poszanowaniem ekologii i szeroko pojętego CSR.

Nasz raport CSR możesz pobrać z naszej strony: https://juliusmeinl.com/pl/O-Julius-Meinl/Zrownowazony-rozwoj

Momenty? Co łączy momenty z Hotelu Cristal Mountain z hasałem Państwa firmy More Than A Moment!

Przesłanie Julius Meinl „More than a moment” to coś więcej niż slogan, to sposób myślenia. Wierzymy, że nie chodzi o wielkie wydarzenia. To są raczej szczegóły, małe rzeczy, które mają wielkie znaczenie.

Picie dobrej kawy polega na zaangażowaniu wszystkich zmysłów, aby zainspirować się do życia w tej chwili i cieszenia się nią w pełni. Chwile są pełne wrażeń, smaków i emocji, które składają się na mozaikę naszego życia.

Właśnie z tego samego założenia wychodzi nasz klient Hotel Cristal Mountain celebrując chwile wspólnie ze swoimi Gośćmi. 

Mówi: Maciej Kaczmarczyk – dyrektor generalny hotelu Crystal Mountain
Co poza smakiem kawy decyduje o podjęciu współpracy z danym dostawcą?

Kwestia smaku i aromatu kawy jest oczywiście kluczowa, ale dokonując wyboru dostawcy kierujemy się wieloma kryteriami. Bardzo ważna jest dla nas historia firmy, chcemy tworzyć przyszłość hotelu otaczając się partnerami z bogatą tradycją, ze specjalistami w swojej dziedzinie, którzy gwarantują nam ciągłość dostaw. Ponad 150 lat tradycji, nowoczesna palarnia i sprawdzeni dostawcy kawy marki Julius Meinl są tego gwarantem.

Czy Klienci zwracają uwagę na to jaką kawę serwuje *****Hotel?

Nasi goście przywiązują dużą wagę do jakości serwowanej kawy w naszym hotel. Wysoki standard obiektu zobowiązuje nas w tym względzie do oferowania produktu bardzo dobrej jakości .

Niezależnie więc czy jest to kawa przygotowana w ekspresie automatycznym podczas śniadania, czy przez baristę w lobby barze, kawa zawsze musi spełniać wysokie wymagania.

Smaczna i aromatyczna kawa jest jedną z wizytówek naszego hotelu.

Co sprawia, że Klient wybiera właśnie Was?

Piękne widoki, eleganckie wnętrza, bardzo smaczne jedzenie, niesamowita strefa basenowa… Jeszcze można trochę wymieniać 😊. Znakomita lokalizacja sprawia, że jesteśmy doskonałym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Fani górskich wycieczek, jazdy na nartach czy na rowerze górskim mogą potraktować Crystal Mountain jako świetną bazę wypadową, a Ci którzy chcą po prostu odpocząć i zrelaksować się, znajdą w hotelu mnóstwo atrakcji dla siebie. Jest dla nas bardzo ważne, aby pobyt w naszym hotelu był dla każdego gościa niezwykłym doświadczeniem, dlatego systematycznie staramy się podnosić jakość świadczonych przez nas usług. Zależy nam na tym, aby nasi goście chętnie do nas wracali i polecali Crystal Mountain bliskim i znajomym.

Co kryje się pod tajemniczymi „Momentami”?

#CrystaLOVE Momenty to chwile, które niczym fotografia zapisują się w naszej pamięci na długo. Dla każdego, to może być coś zupełnie innego- romantyczna kolacja we dwoje z widokiem na panoramę Beskidów, zanurzenie się w ciemności i ciszy naszego Black Pool’a czy poranna filiżanka kawy na tarasie w piękny słoneczny dzień.

Jak wygląda funkcjonowanie takiego Hotelu w tak nietypowych czasach?

Hotel ma za sobą pierwsze pół roku działalności operacyjnej, więc właściwie „nietypowe” jest dla Crystal Mountain standardem. Pilnujemy limitów określonych przez rozporządzenia, dbamy o czystość i dezynfekcję pokoi hotelowych i miejsc ogólnodostępnych, nosimy maseczki i zachęcamy do tego naszych gości. Przede wszystkim jednak staramy się pamiętać o  tym, że dla naszych gości te kilka czy kilkanaście dni pobytu u nas, to czas w którym chcieliby się oderwać od codzienności i problemów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby ich pobyt w Crystal Mountain był czasem niczym nie zachwianego relaksu.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.