Julius Meinl rozpoczyna kampanię „I do it Meinl way” celebrującą małe radości

Udostępnij artykuł

Wiedeńska marka kawy premium Julius Meinl rozpoczęła kampanię zachęcającą do odnajdywania radości w prostych przyjemnościach życia.

Julius Meinl kampania „I do it Meinl way”

Kampania „I do it Meinl way” celebruje małe chwile, z których składa się nasze codzienne życie. Doskonały smak i jakość kawy Julius Meinl, zaczerpnięty z wiedeńskiej kultury kawiarnianej, zachęca miłośników kawy do cieszenia się małymi, ale znaczącymi chwilami.

Założona w 1862 roku firma Julius Meinl jest jedną z najstarszych palarni kawy na świecie i preferowanym dostawcą wiodących kawiarni i hoteli w Polsce. Przywiązanie do jakości jest znakiem towarowym już od pięciu pokoleń, co owocuje niezrównanymi aromatami i smakami, z których marka jest znana na całym świecie. „Pobłażliwa ucieczka od codzienności”, to opis każdego łyku kawy Julius Meinl, to świadectwo ponad 160 lat rzemiosła, które pozwala na chwilę błogiej samotności lub dzielenie się radością z bliskimi, gdziekolwiek jesteś. Wzmacnia to wyjątkową koncepcję kampanii, zgodnie z którą „życie jest mozaiką wyjątkowych, małych chwil i najważniejsze jest cieszenie się nimi ”.

Wykorzystując sposób według Meinl, w którym ceni się czas i delektuje się prostymi przyjemnościami, kampania pokazuje również klasyczne wiedeńskie kawiarnie. Koncepcja oddaje zaangażowanie partnerów hotelowych, kawiarni i restauracji do których Julius Meinl dostarcza kawę i herbatę oraz niezapomniane chwile.

Kultywując dziedzictwo marki, kreacja kampanii została stworzona we współpracy z agencją reklamową Obscura. W nowej odsłonie pokazała długoletnią koncepcję Julius Meinl „MORE THAN A MOMENT”, oferując nowoczesną interpretację.

Łącząc tradycję z innowacją, Julius Meinl jest światowym ambasadorem wiedeńskiej kultury kawiarnianej, reprezentującym nienaganną obsługę, twórczą ekspresję i uznanie dla najwyższej jakości. Kampania składa się z sześciu historii celebrujących wspólnotę i łączących młodszą publiczność z kulturą kawiarnianą.

Christina Meinl, przedstawicielka rodziny w piątym pokoleniu, komentuje: Jesteśmy dumni z dostarczania „ pysznych, niezapomnianych chwil kawowych ” z korzyścią dla naszych lojalnych partnerów z branży HoReCa, ich gości oraz tych , którzy cenią sobie kawę najwyższej jakości.

Nasza kampania na nowo definiuje spojrzenie ludzi na picie kawy, pokazując, że nie jest to tylko coś, co robimy mechanicznie, ale tętniąca życiem chwila relaksu, celebracja moment dla Ciebie. Rozkoszowanie się filiżanką dobrej kawy polega na zaangażowaniu wszystkich zmysłów, chcemy  zachęcić ludzi do życia chwilą. Niezależnie od tego, czy jest to spotkanie z przyjaciółmi, czy też czas dla siebie, chcemy inspirować ludzi, aby doceniali małe chwile, które niosą ze sobą prawdziwe znaczenie i tworzą mozaikę naszego życia.

O Julius Meinl

Założona w 1862 roku firma Julius Meinl jest jedną z najstarszych palarni kawy na świecie i kultową marką wiedeńskich kawiarni. Przywiązanie do jakości jest rodzinnym znakiem towarowym już od pięciu pokoleń. Dzięki 160-letniemu doświadczeniu Meinl jest preferowanym dostawcą kawy dla wiodących wiedeńskich kawiarni. Dziś kawy i herbaty Meinl pomagają tworzyć ważne chwile dla klientów i konsumentów na całym świecie i są sprzedawane w ponad 50 000 hoteli, kawiarni i restauracji w 70 krajach.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Julius Meinl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 18.03.2024
Aktualizacja: 18.03.2024