11 grudnia w Hilton Warsaw City odbędzie się najważniejsze spotkanie profesjonalistów branży hotelarskiej – XVII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL® 2023. To już ostatnia chwila, aby zagwarantować sobie udział. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.
KARTY WSTĘPU HOTELARZA
W ramach oferty przysługuje atrakcyjny pakiet gwarantujący udział w najważniejszym w Polsce spotkaniu hotelarzy, inwestorów, kupców oraz dostawców HoReCa, a także obecność na uroczystej kolacji z Galą konkursową. Zapraszamy!
Wszystkich właścicieli / menadżerów hoteli i obiektów noclegowych, którzy jeszcze chcieliby dołączyć do naszego wydarzenia, informujemy, że aktualnie mogą skorzystać ze specjalnej oferty KARTA WSTĘPU HOTELARZA – w cenie 1200 PLN + VAT!
Karta gwarantuje:
- obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży;
- całodzienny udział w Forum i dyskusjach panelowych;
- kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów oraz dyskusje z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami;
- indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą w sekcji wystawienniczej;
- lunch w hotelowej restauracji oraz bufety;
- udział w uroczystej kolacji z galą konkursową PROFIT HOTEL® AWARDS 2023 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2023;
- zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień;
- specjalną cenę na nocleg w Hilton Warsaw City.
Udział dostawców produktów i usług
Do dyspozycji dostawców zostały ostatnie stanowiska w przestrzeni wystawienniczej naszego wydarzenia. XVII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL® 2023 odbędzie się 11 grudnia w Hilton Warsaw City.
Nasze Forum stawia znak równości między najwyższym poziomem merytorycznym przyciągającym decyzyjnych profesjonalistów z całej Polski a niezwykle istotnym walorem biznesowym, który realnie łączy dostawców z potencjalnymi odbiorcami. To wciąż jedyne w Polsce wydarzenie tego formatu z gwarantowanym udziałem potwierdzonych uczestników. Czerpiemy ogromną satysfakcję z dotychczasowych ocen Forum Profit Hotel® w branży, a także co niezwykle istotne, z sukcesów biznesowych naszych Partnerów, Sponsorów, Wystawców itp. – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
Jeżeli Państwa firmie zależy na:
• budowie relacji biznesowych pośród wyłącznie decyzyjnych osób w branży hotelarskiej;
• udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań na
temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
• realnej możliwości pozyskania tzw. KONTRAKTÓW ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– prezesów, członków zarządów sieci hotelarskich,
– menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.,
– właścicieli niezależnych hoteli i obiektów hotelarskich.
• możliwości udziału w konkursie SUPPLIER OF THE YEAR
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży.
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.
Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca i właściciel czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Organizatorem
BROG B2B
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
tel. 664 463 083
[email protected]
Karolina Stępniak
redaktor naczelna Świat Hoteli
dyrektor wydawnicza
664-463-096
[email protected]
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.