Kluczowe zmiany w Hotelu Ossa

Udostępnij artykuł
Jeden z największych hoteli konferencyjnych w Polsce – Hotel Ossa Conference & Spa, położony w centralnej części kraju, między Warszawą a Łodzią, przeszedł w ręce nowego właściciela. Jest nim spółka TMS Ossa. W związku z tym w obiekcie następuje szereg zmian.

Od listopada 2019 remontowane są kluczowe sale konferencyjne, które zostaną oddane do użytku w marcu 2020. Zakres prac obejmuje kompleksowy remont sal, foyer, a także instalacje nowego, nowoczesnego sprzętu oświetleniowego i audio-wizualnego.

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Transformacja energetyczna na piątym biegu

W efekcie prac można spodziewać się przede wszystkim zwrotu w kierunku eco-friendly. Hotel brał udział w projekcie Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych „Flota z energią”, w ramach którego testował zeroemisyjny Mercedes-Benz eVito. W obiekcie została zainstalowana na stałe, stacja do ładowania samochodów elektrycznych.

Hotel ma się rozwinąć także pod względem gastronomicznym. Powstała Spiżarnia, w której zakupić można regionalne wyroby takie jak dżemy, powidła. Jest to kolejny punkt w bogatej ofercie gastronomicznej hotelu. Już teraz warto zwrócić uwagę na wyroby cukiernicze codziennie wypiekane na miejscu przez własną cukiernię.

Dyrekcja hotelu podkreśla, że istotni są dla niej zarówno goście, jak i pracownicy. Szykujemy szkolenia dla obecnych oraz przyszłych pracowników, którzy mogą liczyć na rozwój osobisty i wpływ na tworzenie hotelu, który nowocześnie patrzy w przyszłość – mówi Anna Krawczyk, dyrektor generalna.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.01.2020
Aktualizacja: 16.01.2020