Kolejne inwestycje hotelowe Górskich Resortów

Udostępnij artykuł
Aktualnie w ramach Grupy działają cztery obiekty, zlokalizowa­ne w najpiękniejszych zakąt­kach polskich gór. Kolejne inwestycje idą peł­ną parą – w przeciągu najbliż­szych miesięcy zostaną otwar­te Platinum Mountain Hotel & SPA oraz Platinum Apartments w Szklarskiej Porębie, tuż przy kompleksie narciarskim SkiAre­na Szrenica. W trakcie jest tak­że największa realizacja Grupy – Crystal Mountain Resort w Wiśle, którego otwarcie zapla­nowano na koniec 2020 roku.

Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie stanowi uzupełnienie sektora premium w kurorcie – goście znajdą tu m.in. ekskluzywną strefę spa & wellness z kapsułą do floatingu, największym w miejscowości basenem i salonem Dr Irena Eris Beauty Partner oraz mierzące 430 mkw. centrum konferencyj­ne. Platinum Apartments to apartamenty dedy­kowane rodzinom, które stawiają na wysoki standard i bliskość ho­telowych udogodnień.

Crystal Mountain Resort usytuowany na zboczu gór w otulinie lasu zapewnia ciszę i widok na panoramę Be­skidów, a jednocześnie bliskość centrum kurortu. Liczący 491 pokoi i apartamentów, będzie wykonany w nowoczesnym sty­lu, z dominacją szkła i użyciem najwyższej klasy materiałów oraz wykorzystaniem energooszczęd­nych rozwiązań. Hotel nie tylko będzie mocnym punktem w port­folio Górskich Resortów, który rozszerza obecność grupy poza Karkonosze, ale też stanie się wi­zytówką Wisły i regionu. Projekt powstał z myślą o biznesie i go­ściach indywidualnych – oferu­je blisko 900 mkw. powierzchni eventowej oraz rozbudowane zaplecze usług na miarę luksuso­wego górskiego resortu – od spa & wellness z pięcioma basena­mi, w tym jednym zewnętrznym, strefą saun z ofertą masaży i za­biegów beauty, poprzez dwie re­stauracje i bar po ofertę dla rodzin i udogodnienia dla miłośników aktywnego wypoczynku o każdej porze roku. W planach rozwojo­wych grupy są także kolejne in­westycje w polskich górach.

– Górskie Resor­ty powstały z potrzeby współ­pracy po­między obiek­tami na rzecz umacnia­nia swojej pozycji na rynku ho­telowym. Dobra sy­tuacja gospo­darcza przekłada się na większą liczbę turystów, ale też na konku­rencyjność w branży. By zapewnić gościom ofertę na miarę oczeki­wań nie wystarczą już wygod­ne łóżka, doskonałe jedzenie czy świetne zaplecze spa & wellness. Kluczowa staje się oferta dodat­kowa. Dlatego w naszych hotelach i aparthotelach zachęca­my do aktywnego wypoczynku, organizuje­my boga­ty plan atrakcji i rodzin­nych animacji – bardzo często to właśnie one są decydują­cym czynnikiem przy procesie rezer­wacji. Im więcej i ciekawiej, tym lepiej. Polacy nie chcą spędzać urlopu w pokoju – chcą zwiedzać okolicę, obcować z naturą, pozna­wać lokalną historię i kuchnię – podkreśla w specjalnym komentarzu dla naszej redakcji Jakub Bączykowski, dyrektor generalny Górskie Resorty.

Do Grupy Górskie Resorty obecnie należą: Osada Śnieżka w Łomnicy, w Karpaczu – Green Mountain Hotel***** i Green Apartments i Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
>kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.