Aktualnie w ramach Grupy działają cztery obiekty, zlokalizowane w najpiękniejszych zakątkach polskich gór. Kolejne inwestycje idą pełną parą – w przeciągu najbliższych miesięcy zostaną otwarte Platinum Mountain Hotel & SPA oraz Platinum Apartments w Szklarskiej Porębie, tuż przy kompleksie narciarskim SkiArena Szrenica. W trakcie jest także największa realizacja Grupy – Crystal Mountain Resort w Wiśle, którego otwarcie zaplanowano na koniec 2020 roku.
Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie stanowi uzupełnienie sektora premium w kurorcie – goście znajdą tu m.in. ekskluzywną strefę spa & wellness z kapsułą do floatingu, największym w miejscowości basenem i salonem Dr Irena Eris Beauty Partner oraz mierzące 430 mkw. centrum konferencyjne. Platinum Apartments to apartamenty dedykowane rodzinom, które stawiają na wysoki standard i bliskość hotelowych udogodnień.
Crystal Mountain Resort usytuowany na zboczu gór w otulinie lasu zapewnia ciszę i widok na panoramę Beskidów, a jednocześnie bliskość centrum kurortu. Liczący 491 pokoi i apartamentów, będzie wykonany w nowoczesnym stylu, z dominacją szkła i użyciem najwyższej klasy materiałów oraz wykorzystaniem energooszczędnych rozwiązań. Hotel nie tylko będzie mocnym punktem w portfolio Górskich Resortów, który rozszerza obecność grupy poza Karkonosze, ale też stanie się wizytówką Wisły i regionu. Projekt powstał z myślą o biznesie i gościach indywidualnych – oferuje blisko 900 mkw. powierzchni eventowej oraz rozbudowane zaplecze usług na miarę luksusowego górskiego resortu – od spa & wellness z pięcioma basenami, w tym jednym zewnętrznym, strefą saun z ofertą masaży i zabiegów beauty, poprzez dwie restauracje i bar po ofertę dla rodzin i udogodnienia dla miłośników aktywnego wypoczynku o każdej porze roku. W planach rozwojowych grupy są także kolejne inwestycje w polskich górach.
– Górskie Resorty powstały z potrzeby współpracy pomiędzy obiektami na rzecz umacniania swojej pozycji na rynku hotelowym. Dobra sytuacja gospodarcza przekłada się na większą liczbę turystów, ale też na konkurencyjność w branży. By zapewnić gościom ofertę na miarę oczekiwań nie wystarczą już wygodne łóżka, doskonałe jedzenie czy świetne zaplecze spa & wellness. Kluczowa staje się oferta dodatkowa. Dlatego w naszych hotelach i aparthotelach zachęcamy do aktywnego wypoczynku, organizujemy bogaty plan atrakcji i rodzinnych animacji – bardzo często to właśnie one są decydującym czynnikiem przy procesie rezerwacji. Im więcej i ciekawiej, tym lepiej. Polacy nie chcą spędzać urlopu w pokoju – chcą zwiedzać okolicę, obcować z naturą, poznawać lokalną historię i kuchnię – podkreśla w specjalnym komentarzu dla naszej redakcji Jakub Bączykowski, dyrektor generalny Górskie Resorty.
Do Grupy Górskie Resorty obecnie należą: Osada Śnieżka w Łomnicy, w Karpaczu – Green Mountain Hotel***** i Green Apartments i Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
>kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.