Kolejny hotel sieciowy w Sopocie otwarty

Udostępnij artykuł
Oferujący ponad 200 pokoi Radisson Blu Hotel Sopot zlokalizowany jest w spokojnej części kurortu ubarwionej zielenią Sopockich Błoni, w odległości zaledwie 250 metrów od plaży. Czterogwiazdkowiec właśnie przyjął swoich pierwszych gości. Inwestorem jest Grupa Inwestycyjna Hossa.

Umiejscowienie Radisson Blu Hotel, Sopot pozwala gościom na relaks wśród kojącej zieleni. W bezpośrednim sąsiedztwie usytuowany jest nadmorski park ze ścieżkami rowerowymi i deptakiem, a hotelowe ogrody przeplatają się z Sopockimi Błoniami, czyli urokliwymi terenami rekreacyjnymi. Na wyciągnięcie ręki dostępne są wszystkie kultowe atrakcje Sopotu – najdłuższe  drewniane molo w Europie słynny Monciak znajdują się w zasięgu spacerowym. Lokalizacja w sercu metropolii ułatwia też szybki dojazd do zabytkowej części Gdańska z ulicą Długą, Fontanną Neptuna czy Bazyliką Mariacką.

W hotelu znajduje się 219 pokoi w autorskich aranżacjach z doskonałą akustyką i łóżkami o ponadstandardowej długości 210 cm. Kolorystyka i elementy wykończenia wnętrz są inspirowane naturą – piaskiem i morską wodą – z materiałami przepalonymi słońcem czy wręcz wysuszonymi nadmorskim wiatrem. We wnętrzach dominują kolory ziemi, przełamane kontrastowymi akcentami i detalami.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Do dyspozycji gości pozostaje strefa Wellness&Spa Clinic z 12 gabinetami oferującymi różnorodne metody pielęgnacji i kosmetologii. Przyjemną regenerację zapewniać będzie również strefa basenowa z wannami do hydromasażu, basenem pływackim oraz saunarium, a także profesjonalna przestrzeń fitness czy Yoga House.

Zależało nam na funkcjonalności i kompleksowości usług przy jednoczesnym zachowaniu  intymności i komfortu wypoczynku naszych gości – mówi Katarzyna Dowgiałło-Edel, dyrektor Radisson Blu Hotel, Sopot. Szczególnie dbamy o najmłodszych gości  – począwszy od  specjalnego wyposażenia i akcesoriów, poprzez dedykowane menu i atrakcyjne animacje, aż po pakiety sprzyjające wypoczynkowi rodzinnemu.

Ofertę uzupełnia restauracja ze śródziemnomorskim menu. Kuchnia czerpie inspiracje z tego, co daje natura, dlatego w serwowanych daniach nie brakuje aromatycznych ziół, warzyw i owoców pochodzących z hotelowych upraw, a także świeżych ryb z Bałtyku. Na gości czekają także produkty wytwarzane na miejscu, m.in. wędliny, ciasta i pieczywo, a całość dopełnia wino Château Isolette produkowane we własnej winnicy w Dolinie Rodanu.

Radisson Blu Hotel, Sopot to również nowy wymiar spotkań. Hotel dysponuje największą przestrzenią konferencyjną w Trójmieście z oryginalnie zaprojektowanym, multifunkcjonalnym pawilonem koncertowo-muzycznym, umożliwiającym organizację wydarzeń nawet dla tysiąca uczestników. Zależy nam, aby Radisson Blu Hotel, Sopot tętnił życiem przez cały rok jako ważny punkt na biznesowej, kulturalnej i gastronomicznej mapie Trójmiasta – dodaje Katarzyna Dowgiałło–Edel. Infrastruktura i obiekty działające w ramach kompleksu hotelowego służyć mają nie tylko naszym gościom, ale również mieszkańcom całej metropolii, z myślą o których tworzymy ofertę czasu wolnego.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.06.2020
Aktualizacja: 15.06.2020