Kupiec PHH: Lokalność zyskuje na znaczeniu

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2024] Wierzymy, że rynek dostawców dla branży HoReCa będzie kontynuował pozytywny trend i rozwijał się w dynamiczny sposób również w tym roku. Nasz optymizm opiera się na kilku czynnikach. Przede wszystkim, widzimy rosnące zainteresowanie lokalnymi i innowacyjnymi dostawcami, co przyniesie świeże i unikalne produkty do naszej oferty – mówi w wywiadzie opublikowanym w naszym specjalnym wydaniu „Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024” Malwina Bukalska, kierownik ds. zakupów Polski Holding Hotelowy.

Jak wygląda obecna współpraca PHH z dostawcami dla branży HoReCa? Czy mogą Państwo liczyć na ich wsparcie, elastyczność?

PHH zawsze stawia na partnerskie relacje z dostawcami, co przekłada się na korzyści dla obu stron. Zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest, aby stawiane przez nas wymagania były zrozumiane i możliwe do spełnienia. Oczekujemy nie tylko terminowych dostaw, ale także dostarczania produktów najwyższej jakości.

Rozumiemy, że współpraca z dostawcami dla branży HoReCa jest kluczowym elementem zapewnienia najwyższego standardu obsługi gości w naszych hotelach i obiektach. Jako firma, która zrzesza ponad pięćdziesiąt hoteli w całym kraju, nasi partnerzy muszą wyróżniać się dużą bezkompromisowością w działaniu i otwartością na stawiane przez nas zadania. Dbamy o to, aby nasi dostawcy byli nie tylko niezawodni, ale także elastyczni i gotowi dostosować się do szczególnych potrzeb naszej branży.
Co więcej, współpraca i zaangażowanie naszych dostawców są kluczowe, abyśmy mogli skutecznie zarządzać naszymi hotelami i zapewnić naszym gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki ścisłej i owocnej współpracy z dostawcami jesteśmy przekonani, że utrzymamy naszą pozycję jako lider w branży hotelarskiej.

Ponadto warto podkreślić, że PHH jako lider w branży hotelarskiej ceni sobie współpracę z lokalnymi dostawcami. Jesteśmy przekonani, że partnerskie relacje przyczyniają się nie tylko do wzrostu rodzimej gospodarki, ale także do kształtowania unikalnego charakteru naszych ofert i budowania trwałych więzi z dostawcami z naszego regionu. Dostawcy na każdym etapie współpracy dbają o dobre relacje z naszymi obiektami, którego wynikiem bywa długofalowa i owocna współpraca na lata.

Czy ubiegłoroczna sytuacja – niełatwa dla branży pod kątem wzrostu kosztów – wpłynęła na weryfikację partnerów? Czy kryteria przy wyborze dostawców uległy zmianie? W jaki sposób?

Chociaż ubiegłoroczne wyzwania związane z wzrostem kosztów były obecne, w mniejszym bądź większym stopniu dotknęły każdego z dostawców, to warto podkreślić, że nasze kryteria przy wyborze dostawców nie uległy istotnym zmianom. Nadal ważna jest dla nas terminowa dostawa wysokiej jakości produktów oraz elastyczność dostawców w reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.
Nasi dostawcy odpowiadając na potrzeby rynku zweryfikowali oferty w taki sposób, aby…Cały wywiad publikujemy w Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treści

rynek dostawców horeca - raport 2024

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.03.2024
Aktualizacja: 05.03.2024