Lagardère przejmie 145 kawiarni Costa Coffee

Udostępnij artykuł
Lagardère Travel Retail i brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, należąca do Coca – Coli, ogłosiły podpisanie umowy. Na jej mocy Lagardere przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w Polsce i na Łotwie.

Lagardère Travel Retail po raz pierwszy będzie bezpośrednio zarządzać siecią Costa Coffee w Polsce, jednak obie firmy łączy wieloletnie partnerstwo. Ich współpraca rozpoczęła się w Czechach w 2008 roku. Obecnie Lagardere zarządza tam siecią 60 kawiarni Costa Coffee i 60 automatami Costa Express, w różnych lokalizacjach.

Zgodnie z umową Lagardère Travel Retail przejmie kontrolę nad kawiarniami Costa Coffee pod warunkiem ostatecznego zatwierdzenia przez właściwe organy antymonopolowe.

Dzisiejsza umowa jest ekscytującym krokiem dla Costa Polska i naszego partnera Lagardère Travel Retail.  Kawiarnie Costa Coffee są kamieniem węgielnym marki Costa w Polsce i na Łotwie, a nasi pracownicy sercem działalności. Nasze kawiarnie pozostają dla nas niezmiernie ważne. Pragniemy kontynuować rozwój naszej marki Costa Coffee i dołożymy wszelkich starań, aby przejęcie kawiarni odbyło się płynnie – mówi Gordon Mowat, dyrektor zarządzający Costa Coffee EMENA. Przekazując naszą sieć w Polsce i na Łotwie, skupimy nasze wysiłki i aktywa na marce Costa Coffee i innowacjach. Jesteśmy przekonani, że Lagardère Travel Retail jest właściwym partnerem, który pomoże w dalszym rozwoju sprzedaży detalicznej Costa w Polsce i na Łotwie. Cieszymy się na ścisłą współpracę.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Integracja działalności Costa Coffee w Polsce i na Łotwie to kolejne znaczące wydarzenie w naszych relacjach z marką. Po projektach realizowanych wspólnie na innych rynkach. Nasza doskonałość operacyjna i długa obecność w Polsce miała kluczowe znaczenie dla decyzji Costa Coffee o wspólnym dalszym rozwoju. Pozwoli nam to również podwoić wielkość działalności w segmencie Foodservice i stać się uprzywilejowanym Partnerem w zakresie relacji B2B, a także dalej rozwijać relacje z Konsumentami w obu krajach. Wchodząc na rynek łotewski zyskujemy również możliwość dalszego rozwoju w sektorze Travel Retail w tym kraju – powiedział Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentu Foodservice w Lagardère Travel Retail,

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.