Lagardère Travel Retail – globalny lider branży travel retail, zarządzający w Polsce siecią ok. 1000 punktów sprzedaży – wraz z marką partnerską Costa Coffee został Partnerem Branżowym najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów, inwestorów, kupców oraz dostawców HoReCa. XXII Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum® 2024 odbędzie się 23 września w Arche Hotel Krakowska w Warszawie.
O Lagardère Travel Retail
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Dining zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2023 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 6,6 mld euro.
W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.
O Costa Coffee
Brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, należąca do koncernu Coca-Cola, jest obecna w Polsce od 2012 roku. Posiada 130 obiektów i jest największą siecią kawiarni w naszym kraju. Lokale Costa Coffee usytuowane są przy największych ulicach oraz centrach handlowych w dużych i średnich miastach. Od lutego 2023 r. zarządza nimi, w ramach masterfranczyzy, Lagardère Travel Retail.
Historia Costa Coffee sięga 1971 roku, gdy pochodzący z Włoch bracia Sergio i Bruno Costa założyli pierwszą kawiarnię w Londynie, w której kawa przyrządzana była na bazie ziaren niepowtarzalnej, autorskiej mieszanki Mocha Italia. Tym samym rozpoczęli działalność w Wielkiej Brytanii pod nazwą Costa. Costa Coffee jako jedyna sieć kawiarni na świecie posiada własną palarnię kawy, która znajduje się w Londynie. Ziarna kaw wypalane są metodą wolnego palenia, dzięki czemu wydobyty aromat jest pełniejszy, a smak głębszy. Warto podkreślić, że kryteria Costa Coffee są wyjątkowo wymagające, ponieważ jedynie 1% kawy wyprodukowanej na świecie spełnia warunki, by znaleźć się w mieszance ziaren Mocha Italia. Wykorzystywane ziarna w 100% pochodzą z plantacji posiadających Rainforest Alliance Certifed™, które wspierają ochronę lasów deszczowych.
W kawiarniach Costa Coffee proces przygotowania kawy jest w pełni kontrolowany – od pozyskania ziaren, przez ich kompozycję i proces wolnego wypalania, aż po przygotowanie kawy przez wyszkolonych baristów. Costa Coffee gwarantuje najwyższej jakości kawę, bogate, różnorodne menu oraz profesjonalną obsługę. W ofercie znajdują się zestawy śniadaniowe, desery, ciasta oraz sezonowe kawy. Menu kawiarni jest stale rozszerzane i modyfikowane tak, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających gości.
W programie XXII Food Business Forum® 2024:
- KONFERENCJA z całodziennymi dyskusjami panelowymi przy udziale najwybitniejszych w Polsce praktyków i ekspertów;
- BUSINESS SPEED DATING – indywidualne, spotkania kilkudziesięciu kupców z sieci gastronomicznych oraz restauracji niezależnych, z dostawcami HoReCa;
- SEKCJA WYSTAWIENNICZA – zlokalizowana w foyer. Przeznaczona dla dostawców, którzy już na miejscu chcą efektywnie zaprezentować swoją ofertę. Podczas indywidualnych spotkań z: restauratorami niezależnymi, inwestorami, prezesami spółek gastronomicznych i kupców.
- UROCZYSTA KOLACJA z Galą FOOD BUSINESS AWARDS® 2024 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2024.
Tegoroczne rozmowy zdominuje obecna sytuacja, a także intensywna wymiana wzajemnych doświadczeń i wsparcia w tym zakresie. Nie zabraknie pogłębionych analiz, interpretacji obowiązujących przepisów, wniosków i najbardziej realnych prognoz. Jak co roku, jako Organizator, stawiamy wyłącznie na naszą najbardziej efektywną i sprawdzoną formułę wydarzenia. Odbędzie się wyłącznie w wersji stacjonarnej.
Food Business Forum to jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży. Także wymiany doświadczeń wśród inwestorów, niezależnych właścicieli lokali gastronomicznych i dyrektorów sieci, ekspertów oraz dostawców. Mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki dwudziestoletniej tradycji udało nam się stworzyć, i co roku organizować, najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
Tymczasem już dziś serdecznie zapraszamy dostawców HoReCa do współpracy i potwierdzania udziału. Tylko teraz najlepsze lokalizacje stoisk oraz niższe przedziały cenowe!
Co roku w indywidualnych rozmowach z dostawcami na temat możliwości współpracy, biorą udział wyłącznie osoby bezpośrednio odpowiedzialne za inwestycje będące w przygotowaniu; wyposażenie, zakupy i modernizacje w sieciach gastronomicznych oraz lokalach niezależnych.
Kontakt – BROG B2B
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
tel. 664 463 083
z.pak@brogb2b.pl
Agata Godlewska
redaktorka prowadząca
tel. 693 401 316
a.godlewska@brogb2b.pl
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.