Leszek Mięczkowski, Dobry Hotel: Inwestujemy w jakość świadczonych usług

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2024] Grupa Dobry Hotel – w porównaniu z ubiegłym rokiem – realizuje przychody wyższe o około 20 procent. Jednocześnie wciąż rosną koszty prowadzenia działalności. Stąd naszym priorytetem – oprócz dalszego rozwoju i zwiększania portfolio firmy – jest właśnie kontrola kosztów – podkreśla w specjalnym komentarzu do Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2024 Leszek Mięczkowski, właściciel i prezes zarządu Dobry Hotel, marka Destigo Hotels.

LESZEK MIĘCZKOWSKI Dobry Hotel

Grupa Dobry Hotel – w porównaniu z ubiegłym rokiem – realizuje przychody wyższe o około 20 procent. Jednocześnie wciąż rosną koszty prowadzenia działalności. Stąd naszym priorytetem – oprócz dalszego rozwoju i zwiększania portfolio firmy – jest właśnie kontrola kosztów. Dyscyplina finansowa, przy obecnej sytuacji gospodarczej i rynkowej, to absolutna konieczność. Inny czynnik wpływający na branżę to duża konkurencyjność. Inwestujemy zatem w jakość świadczonych usług, stworzyliśmy w tym celu specjalny dział, którego zadaniem jest kontrola jakości oraz wprowadzanie stosownych regulacji i dobrych praktyk dla naszych obiektów. Inwestujemy w szkolenia zespołu i programy motywacyjne.

Rozwijamy własny program lojalnościowy Destigo More, by efektywniej budować więzi z naszymi gośćmi. Czynnikiem, który pozwala nam budować silną pozycję na rynku jest między innymi wysoka jakość usług i różnorodność. Od początku mamy ją w naszej strategii. Dzięki różnorodności naszego portfolio i oferty zawsze możemy zaproponować gościom to czego aktualnie potrzebują – zwłaszcza że z roku na rok zmieniają się ich oczekiwania, a tym samym i hotelarskie trendy. To dziś przede wszystkim turystyka przygodowa – czyli urlop z możliwością aktywnego spędzania czasu, podróże dla regeneracji sił i wypoczynku, turystyka kulinarna, czy wreszcie biznesowo – rekreacyjna, a więc połączenie pracy z poznawaniem i zwiedzaniem ciekawych miejsc. Obecnie hotel jest nie tylko miejscem noclegu. To cel podróży, zdobywania nowych doświadczeń, miejsce regeneracji, a niekiedy też możliwość obcowania z kulturą i sztuką. Destigo Hotels – dzięki swojej różnorodności i atrakcyjności – spełnia te oczekiwania i zawsze wpisuje się w panujące trendy…Komentarz wraz z opisem inwestycji i planów Grupy publikujemy w Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią…

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2024

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 17.09.2024
Aktualizacja: 17.09.2024