Już po raz drugi Cukiernia Lourse Warszawa została partnerem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. Specjalnie z tej okazji szef cukierni Dawid Makurat stworzył Różowy Deser. 20 proc. ze sprzedaży deseru zostanie przekazane na wsparcie naukowych badań medycznych nad rakiem piersi, prowadzonych w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym.

Celem Kampanii rzecz Walki z Rakiem Piersi jest zwiększanie świadomości na temat raka piersi oraz zbieranie funduszy na naukowe badania medyczne. Od 10 lat fundusze zbierane w Polsce przekazywane są na wsparcie badań medycznych, prowadzonych w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym (PUM) w Szczecinie. Ze sprzedaży produktów Estēe Lauder Companies oraz dzięki zaangażowaniu Partnerów Kampanii, w Polsce zebrano na ten cel już ponad milion złotych, z czego 117 tysięcy zł podczas ubiegłorocznej Kampanii. W październiku 2018 w Lourse sprzedano 266 różowych deserów i przekazano 20 proc. z ich sprzedaży na konto PUM.
SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

Przedwojenna cukiernia Lourse była słynna w całej Warszawie, a dzisiaj powróciła we współczesnej odsłonie w hotelu Raffles Europejski Warsaw. Lourse Warszawa w błyskawicznym tempie skradła serca hotelowych gości, jak i mieszkańców stolicy, zachwycając stale zmieniającym się menu tradycyjnych wypieków, jak i zupełnie nowych propozycji, tworzonych przez Szefa Cukierni Dawida Makurata.
Poziomkowa Napoleonka, krem chantilly z kwaśnej śmietany, biała czekolada. Cena 25 zł
Serdecznie Państwu polecam wizytę w Lourse Warszawa w październiku. Przyłączmy się razem do tej pięknej kampanii, wspierającej kobiety w Polsce i na całym świecie. Czas pokonać raka piersi.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.